۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۵۸
کد خبرنگار: 3091
کد خبر: 85056212
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری کارزار رسانه ای "والد آگاه،فرزند ایمن" در رامهرمز و رامشیر

اهواز- ایرنا - معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی خوزستان گفت: کارزار رسانه ای والد آگاه، فرزند ایمن با شعار "آیا دوست فرزندت را می شناسی" با هدف حساس سازی و آگاه سازی والدین نوجوانان، در دو شهرستان رامهرمز و رامشیر برگزار شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان علی حسن زاده افزود: این کارزار به منظور افزایش دانش والدین در زمینه‌ی پیشگیری از اعتیاد و اطلاع رسانی درباره اهمیت توجه به فرزندان به منظور پیشگیری اولیه از مصرف مواد اعتیاد آور اجرا شده است.

وی با اشاره به سن حساس نوجوانی افزود: باتوجه به پیروی نوجوانان از عقاید و افکار همسالان خود، چنانچه گروه دوستان ، دارای رفتارهای پر خطر و آسیب زا همچون مصرف مواد مخدر باشد، احتمال گرایش نوجوان به سمت مصرف مواد مخدر افزایش پیدا خواهد کرد.

حسن زاده با تاکید بر ضرورت ارتقای سبک فرزندپروری، آگاهی والدین از روابط فرزندان و آموزش فرزندان در محیط خانواده به عنوان عوامل مهم پیشگیری از مصرف مواد اعتیاد آور گفت : نداشتن مهارت هایی همچون خود آگاهی، کنترل خشم، حل مسئله و تاب آوری در نوجوان می‌تواند باعث ناتوانی و آسیب پذیری وی در برابر پیشنهادات و رفتارهای پرخطر باشد.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات هماهنگی ریاست بهزیستی و کارشناس پیشگیری شهرستان جهت برنامه ریزی اجرایی کارزار رسانه ایی، تبلیغ در کانال ها و رسانه های خبری به صورت روزانه، چاپ و توزیع بروشور و تراکت در مکان های عمومی همچون بازار و ادارات دولتی، نصب بنر و بیلبورد در میادین اصلی شهر و مناطق پرتردد، تهیه لباس و کلاه با شعار والد آگاه فرزند ایمن برای اعضای تیم اجتماع محور و برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در سطح شهرستان های رامهرمز و رامشیر از جمله اقدامات انجام شده در کارزار رسانه ای والد آگاه، فرزند ایمن در سطح خوزستان بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha