۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۳۲
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85054632
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار کردستان: مسئولان با رسانه‌ها ارتباط نزدیک داشته باشند

سنندج- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: مسئولان وظیفه دارند در راستای انعکاس واقعیت‌ها و خدمات انجام شده، ارتباط نزدیکی با رسانه‌ها داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالله رشیدی‌پور روز یکشنبه در اختتامیه دومین جشنواره گاز و رسانه کردستان در سنندج، نقش رسانه‌ها را در شفافیت‌سازی عملکرد دستگاه‌ها بسیار مهم دانست و اظهار کرد: رسانه‌ها وظیفه دارند در بحث استفاده درست از انرژی از جمله گاز طبیعی، نقش پررنگی ایفا کنند.

وی فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی صحیح را وظیفه هر رسانه‌ای برشمرد و افزود: رسانه‌ها می‌توانند راه و روش درست استفاده از انرژی را به جامعه بیان کنند، مقوله‌ای که شاید مسئولان از عهده آن برنیایند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان بر لزوم فرهنگ‌سازی استفاده درست از گاز در مدرسه و از سنین کودکی تاکید کرد و گفت: گاهی اوقات، اتفاقاتی می‌افتد که در صورت انعکاس، ضرر آن برای جامعه بیشتر است که رسانه‌ها در این رابطه باید هوشیارانه عمل کنند.

ارسال ۳۸۶ اثر به جشنواره گاز و رسانه

مدیرعامل شرکت گاز کردستان هم در این آیین گفت: ۳۸۶ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره گاز و رسانه ارسال شد ۱۹۳ اثر آن برای داوری در ۶ بخش و پنج محور انتخاب شد.

احمد فعله‌گری برگزاری این جشنواره را گامی در جهت تبیین انعکاس خدمات نظام در بحث گازرسانی دانست و از رسانه‌ها خواست در راستای فرهنگ‌سازی استفاده بهینه از گاز طبیعی در جامعه قدم بردارند.

وی با بیان اینکه هفته اخیر شاهد چند انفجار ناشی از استفاده نادرست از گاز طبیعی و وسایل گازسوز بودیم، ادامه داد: رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی استفاده درست از وسایل گازسوز و کاهش خطرات، می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان از انجام ۱۵ هزار و ۷۰۰ بازدید از ادارات و موتورخانه‌ها در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: با وجود سرمای هوا و بارش سنگین برف، در هیچ جای استان قطعی یا افت فشار گاز گزارش نشد.

فعله‌گری از گازرسانی به ۲۰۰ واحد تولیدی در سال جاری خبر داد و یادآور شد: در سال جاری تعهد کردیم به یک شهر و ۹۵ روستا گازرسانی کنیم که محقق شد.

وی با اشاره به اینکه اکنون هزار و ۵۷۳ روستای کردستان از گاز طبیعی بهره‌مند است، اضافه کرد: کلنگ عملیات گازرسانی به ۶۰ روستای باقی مانده نیز بر زمین زده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha