نتایج دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی کرمانشاه اعلام شد

کرمانشاه - ایرنا - اتاق بازرگانی کرمانشاه نتایج دهمین دوره انتخابات این اتاق را پس از شمارش آرا در چهار گروه بازرگانی، صنعت، کشاورزی و معدن با مشخص شدن نفرات منتخب اعلام کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، با پایان مهلت قانونی انتخابات سراسری اتاق‌های بازرگانی، نتایج انتخاب هیات نمایندگان اتاق کرمانشاه برای چهار سال آینده مشخص شد.

برهمین اساس در بخش «صنعت»، کیوان کاشفی با ۲۵۹ رای، ابراهیم امیدی با ۲۱۱ رای، جهاندار شکری با ۱۹۸ رای و ابراهیم خمیسی با ۱۹۷ رای و ابوالحسن خلیلی با ۱۸۶رای بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند.

در بخش « بازرگانی » نیز جمشید رستمی با ۲۱۲ رای، بابک ترابی با ۱۹۲ رای، محمد هادی ارباب با ۱۶۶ رای، علیرضا فریدی با ۱۵۹ رای و نوید یوسفی با ۱۵۳ رای حایز بیشترین آرا در این بخش شدند.

در بخش «کشاورزی»، ناصر مرادی با ۲۲۹ رای، شهریار باوندپور با ۲۲۰ رای و حیدر کدیور با ۲۱۸ رای و در بخش « معدن » نیز رضا سلیم ساسانی با ۲۲۱ رای و محمد عارف ابراهیمی با ۲۱۱ رای حائز بیشترین آرا شده و برای دوره دهم هیات نمایندگان اتاق کرمانشاه انتخاب شدند.

همچنین اعضای علی البدل در گروه بازرگانی فرشاد حیدری با ۱۰۲ رای، در گروه صنعت حامد احمدیان با ۴۲ رای، گروه معدن منصور شهبازیان با ۲۸ رای و گروه کشاورزی وحید رشیدی با ۱۵رای انتخاب شدند.

به گزارش ایرنا، انتخابات اتاق بازرگانی کرمانشاه با رقابت ۲۳ کاندید از ساعت هشت صبح روز گذشته همزمان با سراسر کشور آغاز و ساعت ۱۸ به کار خود پایان داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha