۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۸:۵۱
کد خبرنگار: 1384
کد خبر: 85053162
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار : طرح کالا برگ الکترونیک در شهرستان فیروزکوه اجرایی شد

فیروزکوه - ایرنا - فرماندار شهرستان فیروزکوه اعلام کرد: طرح کالا برگ الکترونیک در این شهرستان با مشارکت چند فروشگاه اجرایی شده‌ است.

محمد حیدری منش روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: با برنامه ریزی قبلی و اجرای آزمایشی این طرح در شهرستان،آمادگی لازم در فروشگاههای زنجیره ای و کسبه مرتبط با اقلام این طرح ایجاد شد و در حال حاضر این طرح در فیروزکوه اجرا می شود.

وی با اشاره به اجرای آزمایشی طرح در شهریور ماه سال جاری، خاطرنشان کرد: خرید در قالب طرح کالا برگ الکترونیک که در شهریور ماه اجرا شد و هیچ وجهی از حساب یارانه سرپرست خانواده کسر نشد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: کسانی که در ماه جاری از طریق کالابرگ الکترونیک خرید کنند از یارانه ماه آینده سرپرستان خانوار کسر خواهد شد.

حیدری منش افزود: در حال حاضر فروشگاه های زنجیره ای و چند فروشگاه عرضه محصولات لبنی و مواد خوراکی در سطح شهرستان آمادگی اجرای این طرح را دارند.

وی افزود: در آینده تعداد فروشگاه ها افزایش پیدا می کند و ۱۰ قلم از کالاهای مورد نیاز خانوار در قالب طرح کالابرگ الکترونیک به شهروندان ارائه خواهد شد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه یادآور شد: این طرح برای شهروندانی که یارانه بگیرند به صورت اختیاری قابل استفاده است و شهروندان برای رفع ابهامات درباره این طرح می توانند به اداره کار، رفاه و تعاون مراجعه کنند.

حیدری منش ادامه داد: شهروندان توجه داشته باشند که حین اجرای این طرح، یارانه نقدی به هیچ وجه قطع نمی شود و تنها به میزان برداشت یارانه ای در خریدهای طرح کالا برگ الکترونیک از شهروندان کسر می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهروندانی که از طرح کالابرگ الکترونیک استفاده می کنند، اگر شکایتی درخصوص واحدهای صنفی، میزان پرداختها و میزان کسورات یارانه ای دارند با شماره ۱۲۴ و بازرسی اصناف شهرستان تماس بگیرند.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha