ایران اسلامی عزتمندانه و براساس باورهای دینی و اعتقادی در برابر دشمن ایستاد

رشت- ایرنا- استاندار گیلان اظهار کرد: ایران اسلامی بر خلاف انتظار دشمنان عزتمندانه و شرافتمندانه براساس باورهای دینی و اعتقادی خود با شهدای خود میثاق بست تا از حق و حقانیت خود دفاع کرده به راحتی به دشمن امتیاز ندهد.

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی عصر پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای منطقه سیاهکلرود رودسر گفت: شهداء براساس آرمانهای حضرت امام حرکت کردند و راه درست را به ما نشان دادند حال باید با پیمودن درست این مسیر از یاد نبریم که با چه امنیتی و در کجا نفس کشیده و زندگی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: با اعتقادی که به راه شهدا داریم در مقابل دشمنی دشمنان که با تحریم های اقتصادی بدنبال ضربه زدن به ما هستند ایستادگی می کنیم. از دوران صدر اسلام تاکنون جبهه حق و باطل وجود دارد و باید بدانیم درکدام جبهه قرار گرفته ایم و تحریم اقتصادی و جنگ نرم از اهداف دشمن برای تضعیف کشور است.

وی تصریح کرد : دشمن هماره با استفاده از شیوه های مختلف از جمله طرفداری و حمایت از گروهای معاند، شهادت ناجوانمردانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تحریم های اقتصادی، تهاجم فرهنگی و شهادت دانشمندان هسته ای با ایران اسلامی مبارزه کرده و می کند. کشورهای غربی هم مانند آمریکا هر آنچه در توان دارند علیه جمهوری اسلامی ایران به کار بسته اند و آسیب دیدن مردم موجبات خوشحالی آنان را فراهم می کند.

عباسی بیان کرد: باید گفتمان دشمن شناسی داشته باشیم کشورهای غربی می خواهند پشت جنگ ترکیبی و شناختی که با ایران آغاز کرده اند مشکلات خود را پنهان کنند و اینجاست که جهاد تبیین معنا می یابد.

وی تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال تهاجم فرهنگی بوده و با جریان سازی رسانه ای، دروغ پردازی و جعل اخبارسعی دارد بر باور مردم تاثیر بگذارد. از ۸۵ میلیون مردم ایران بیش از ۵۰ میلیون دوران جنگ و پیش از جنگ را ندیده اند و رسانه های معاند سعی دارند با تطهیر جنایات رژیم طاغوت چهره پاکی از آنها به نمایش بگذارند.

وی اضافه کرد: جوانان و نوجوانان دهه های ۷۰، ۸۰ و ۹۰ از جنایات رژیم سابق بی خبرند و دشمن با استفاده از این بی اطلاعی وارد جنگ شناختی و ترکیبی شده است و با دستکاری در درک مفاهیم می خواهد مردم را به اشتباه بیاندازد. دشمن در این جنگ نیز همچون سایر جنگها شکست خواهد خورد آنها می خواهند جای قاتل و مقتول و شهید و جلاد را عوض کنند.

استاندار گیلان با اشاره به موضوع مسمومیت دانش آموزان کشور طی روزهای اخیر گفت: هیچ جنایتی بالاتر از آنچه دشمنان سعی در انجام آن دارند، نیست و می خواهند جنایات خود را پای نظام و حکومت اسلامی بنویسند.

وی تصریح کرد: مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی دارند اما دشمن فهمیده است که مردم همواره با این نظام هستند و با توجه به شرایط پیش آمده ایران اسلامی مانند کشورهای چین و روسیه می تواند از کشورهای تاثیر گذار در مداخلات و معادلات بین المللی باشد.

عباسی خاطر نشان کرد: ایران تحریم ها را خنثی و دور زد و توانست به پیشرفت دست یابد و مسائل کشور را به میز مذاکره گره نزد، برخلاف انتظار آنها عزتمندانه و شرافتمندانه و براساس باورهای دینی و اعتقادی خود با شهدای خود میثاق بست تا از حق و حقانیت خود دفاع کرده به راحتی به دشمن امتیاز ندهد.

وی اظهار کرد: دولت سیزدهم اقتصاد یارانه ای را کنار زد و حرکتی را آغاز کرد که اقتصاد را مردمی کند و دشمن در مقابل این حرکت جنگ را وارد عرصه های خیابانی و ارزی کرد و سعی داشت با امپراطوری خبری خود روی جوانان تاثیربگذارد اما نظام واکنش مناسبی به نقشه های آنها داشت و توطئه های آنها را برملا خواهد کرد.

عباسی اضافه کرد: آمریکا و صهیونیست ها پی به قدرت ایران در بخش های مختلف بویژه در بحث هسته ای برده اند اما باید حواسمان جمع باشد پیشرفت هایی که طی ۴۴ سال حاصل شده را برای مردم بازگو کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha