۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۲۱
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85052182
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۲۷۴ تن گوشت منجمد در فروشگاه‌های زنجیره ای گیلان درحال توزیع است

رشت - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از توزیع ۲۷۴ تن گوشت قرمز منجمد در استان خبر داد و گفت: به زودی امکان توزیع گوشت دولتی در فروشگاه‌های بزرگ نیز فراهم می شود.

تیمور پورحیدری روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: هم اکنون توزیع گوشت منجمد با قیمت مصوب در فروشگاه های احمدی، دلفین و نجم در حال پخش بوده و سایر فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای نیز گوشت دولتی جهت تنظیم بازار توزیع خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این سازمان برای تنظیم بازار اقدام به برپایی نمایشگاه بهاره نیز کرده است، اظهار کرد: این نمایشگاه در مرکزاستان از ۱۹ لغایت ۲۸ اسفند ماه سال جاری با هدف تنظیم بازار و تسهیل برای تامین نیازهای شهروندان برپا می شود.

وی مدت برگزاری این نمایشگاه در استان را ۱۰ روزه اعلام و عنوان کرد: نمایشگاه بهاره رشت بیش از ۲۰۰ غرفه برای عرضه اقلام اساسی، پوشاک، کیف، کفش و آجیل و اقلام اساسی مردم دارد.

پورحیدری در ادامه از برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی در تاریخ ۲۰ اسفندماه برای انتخاب مدیریت اتاق بازرگانی، افراد جدید خبر داد و اضافه کرد: ۳۵ نفر برای ورود به هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گیلان کاندیدا شده اند.

وی اضافه کرد: انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گیلان راس ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر در محل اتاق بازرگانی گیلان برای ورود افراد ذیصلاح به این مجموعه غیر دولتی برگزار می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان بیان کرد: انتخابات این دوره به صورت الکترونیکی برگزار می شود و ۴۳۰ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات این دوره هستند.

از ۳۵ کاندیدای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گیلان ۱۵ نفر به عنوان برگزیدگان هیات نمایندگان اتاق بازرگانی گیلان انتخاب خواهند شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha