نماینده خمین: تثبیت امنیت کشور مرهون هوشیاری سربازان گمنام است

خمین - ایرنا - نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: تثبیت امنیت کشور مرهون هوشیاری و تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

«علیرضا نظری» عصر چهارشنبه با گرامیداشت نیمه شعبان سالروز میلاد امام زمان (عج) و روز سربازان گمنام در گفت و گو با ایرنا، افزود: باید به سربازان گمنامی که برای نظام عزت آفرین هستند، ببالیم.

وی بیان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در عرصه‌های مختلف از جمله در مقابل جنگ سایبری، قدرتمندانه ظاهر می‌شوند و پاسخ قاطعی به تهدیدها در فضای مجازی از جمله اقدامات رژیم صهیونیستی می‌دهند.

نماینده مردم خمین در خانه ملت با اشاره به عظمت آفرینی سربازان گمنام برای اقتدار نظام اسلامی، تاکید کرد: نباید شرایط طمع دشمن برای نفوذ در کشور فراهم شود.

نظری اظهار کرد: ما افتخار می‌کنیم به سربازان گمنامی که میدان دار این حرکت بزرگ هستند و در مقابل صهیونیست با اقتدار ایستادگی می‌کنند.

وی، سربازان گمنام امام زمان(عج)، را شیر دلان و قهرمانانی برای دشمنان و گستاخان نظام و انقلاب دانست و گفت: این سربازان گمنام برای حفاظت از ناموس و خاک کشور با چشم های بیدار و آمادگی کامل نقشه‌های دشمن را نقش برآب می کنند.

نماینده مردم خمین در مجلس یازدهم افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) به گمنامی شهره هستند اما آنها نام آورترین سربازان در حوزه امنیت، آرامش و آسایش کشور و مردم هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha