رهبران انقلاب اسلامی با پشتوانه امامت و ولایت به آمریکا نهیب می‌زنند

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به قدرت و عظمت امامین انقلاب گفت: با پشتوانه امامت و ولایت است که رهبران عظیم‌الشان ما به آمریکا نهیب می‌زنند.

به گزارش ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» عصر سه‌شنبه در آئین گرامیداشت نیمه شعبان در جمع کارکنان استانداری کرمانشاه، افزود: دنیا در مقابل عظمت و منطق اسلام حرفی برای گفتن ندارد.

وی با تبریک میلاد حضرت ولی عصر (عج) افزود: خداوند متعال قدرت تمیز راه را از چاه توصیف کرده، لذا راه از چاه قابل تشخیص است و امامت از اصلی‌ترین راه‌های منتهی به خداوند متعال است.

امام جمعه کرمانشاه با استناد به فرمایش امام رضا (ع) اظهار داشت: امامت و ولایت اساس و اصول دین است، یعنی روشن ترین چهره دین است.

رهبران انقلاب اسلامی با پشتوانه امامت و ولایت به آمریکا نهیب می‌زنند

وی یادآور شد: اگر امروز استکبار از ما حساب می برد به پشتوانه امامت و دین است و همین پشتوانه بزرگ و مهم است که نظام اسلامی را منحصر به فرد معرفی می‌کند.

این استاد برجسته حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: امام نظام مسلمین است زیرا همه جانبه مجتهد است و بر تمام امور اشراف کامل دارد.

آیت الله علما افزود: اگر امت توفیق داشته باشند تحت تربیت امام قرار گیرند، یقینا جامعه بی نظیر، ایده آل و مطلوب خروجی آن خواهد بود.

نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: خداوند متعال در پاسخ ملائکه که نسبت به خلق انسان اشکال می گرفتند، با توجه به اصل امامت فرمود من چیزی می دانم که شما نمی دانید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha