۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85050573
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازداشت ۱۰فلسطینی در کرانه باختری/صهیونیست ها بار دیگر به مسجدالاقصی یورش بردند

تهران-ایرنا- منابع خبری از افزایش بازداشت ها در کرانه باختری و یورش صهیونیستی ها به مسجدالاقصی خبر دادند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از عربی ۲۱، نیروهای صهیونیستی صبح امروز (سه شنبه) تعدادی از شهروندان فلسطینی در کرانه باختری را به ویژه در منطقه «تقوع» بازداشت کردند.

منابع محلی اعلام کردند که نیروهای اشغالگر صهیونیستی، ۱۰ شهروند فلسطینی را بازداشت کردند که ۷ نفر از آن ها از منطقه«تقوع» واقع در جنوب شرقی بیت لحم در کرانه باختری است.

صهیونیست ها همچنین به خانه های فلسطینی ها در این منطقه یورش برده و تعدادی از ساکنان را برای چند ساعت بازداشت کرده و مورد بازجویی قرار دادند.

نیروهای صهیونیستی همچنین دو جوان دیگر از شهر «قلقیلیه» و یک نفر دیگر از منطقه«سلوان» در کرانه باختری را بازداشت کردند.

همزمان مدیریت مسجد الاقصی در قدس اشغالی نیز اعلام کرد که تعداد زیادی از شهروندان صهیونیست امروز (سه شنبه) به مسجد الاقصی یورش بردند.

یورش شهرک نشینان صهیونیستی به مسجد الاقصی تحت حمایت نیروهای امنیتی صهیونیستی انجام شده است.

صهیونیست ها با یورش به مسجد الاقصی، اقدامات تحریک آمیز در داخل محوطه های این مکان مقدس انجام داده و برخی از آن ها آداب تلمودی را به جا آوردند.

برخی از صهیونیست های تندرو، لباس کاهنان معبد نیز بر تن داشتند.

از سوی دیگر منابع خبری دوشنبه شب گزارش دادند که نیروهای مقاومت فلسطین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ عملیات علیه صهیونیست‌ها در کرانه باختری و قدس اشغالی انجام دادند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون در کرانه باختری در شرق فلسطین نیز جوانان مسلح شده اند که این باعث هراس صهیونیست‌ها شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha