۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۲۸
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85050354
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

از ترس فلسطینیان اراضی ۱۹۴۸/بن گویر به دنبال تشکیل باندهای تبهکار صهیونیستی است

تهران- ایرنا- منابع خبری اعلام کردند که وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به دنبال تشکیل باندهای تبهکار در سرزمین های اشغالی سال ۱۹۴۸ است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا،یکی از رهبران فلسطینی در سرزمین های اشغالی سال ۱۹۴۸ در گفت و گو با خبرگزاری شهاب اعلام کرد که «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به دنبال تشکیل باندهای تبهکار تروریستی در داخل شهر «اللد» به منظور هدف قرار دادن فلسطینی ها است.

وی این اقدام بن گویر، وزیر فاشیست کابینه نتانیاهو را بسیار خطرناک توصیف کرد.

پیش از این هم رسانه های فلسطینی از ایجاد پلیس سری توسط یهودیان داوطلب در شهر اشغالی اللد خبر داده بودند.

بر اساس همین گزارش، تشکیل این باندهای تبهکار در راستای آمادگی های رژیم صهیونیستی در مقابله با تنش های احتمالی میان مبارزان فلسطینی و نظامیان این رژیم در ماه مبارک رمضان است.

سال گذشته نیز رژیم صهیونیستی به دنبال ناآرامی های پیاپی و شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله شهرک نشینان صهیونیست در شهر اللد وضعیت فوق العاده اعلام کرد.

حالت فوق العاده در این شهر به دنبال مشورت های نتانیاهو با مسئولان بلندپایه صورت گرفت.

پلیس رژیم صهیونیستی، ۱۷ فلسطینی را در جریان درگیری های سال گذشته در اللد و الرمله شهر مجاور آن دستگیر کرد.

در پی فرمان بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای کمک گرفتن از نیروهای گارد مرزی به منظور برقراری امنیت در شهرهای مختلط یعنی شهرهای دارای جمعیت فلسطینی و یهودی، برای نخستین بار یگانی از نیروهای گارد مرزی اسرائیل وارد این شهر شد.

«ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اخیرا نیز به پلیس این رژیم دستور داد تا به بهانه «ساخت و ساز غیر قانونی» به روند تخریب خانه‌های فلسطینی‌ها در طول ماه مبارک رمضان ادامه دهد.

این وزیر تندرو همچنین افزود: ما نباید زندگی خود را به خاطر ماه رمضان تغییر دهیم.

رسانه‌های صهیونیست نیز در این باره گزارش دادند که علی‌رغم هشدارهای مقامات امنیتی نسبت به خطرات و پیامدهای چنین اقدامی، پلیس رژیم اشغالگر خود را برای اجرایی کردن این دستور بن گویر مهیا می‌کند.

این در حالی است که مقامات رژیم صهیونیستی طی سال‌های گذشته به منظور جلوگیری از درگیری، طی ماه مبارک رمضان از تخریب منازل فلسطینیان خودداری می‌کردند.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی پیشتر نیز خواهان تسریع در روند تخریب خانه‌های فلسطینیان در بخش شرقی شهر اشغالی قدس شده بود.

سرزمین‌های اشغالی طی چند هفته اخیر در پی حملات نظامیان رژیم اسرائیل به مناطق فلسطینیان و تخریب برخی منازل آنها به بهانه «ساخت‌وساز بدون مجوز» شاهد تنش بوده است.

رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی هر چه بیشتر شهر اشغالی قدس و حذف و از بین بردن هویت اسلامی و مسیحی آنها در تلاش برای مصادره و غصب هر چه بیشتر خانه شهروندان فلسطینی و مسیحی این شهر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha