۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۳۵
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85050056
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات روکش و بهسازی جاده مهاباد - سردشت آغاز شد

۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۳۵
کد خبر: 85050056
عملیات روکش و بهسازی جاده مهاباد - سردشت آغاز شد

مهاباد - ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: فاز نخست عملیات روکش آسفالت و بهسازی مسیر جاده مهاباد به سردشت به طول سه کیلومتر آغاز شد.

رحمت نویدی نیا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات اجرای روکش آسفالت محور مهاباد به سردشت از سه راهی حمزه آباد آغاز شده که در مرحله نخست این طرح سه کیلومتر با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال روکش آسفالت می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین ادامه عملیات این پروژه از طرف مهاباد به طول ۱۰ کیلومتر در مرحله پیمان سپاری بوده و از طرف سردشت نیز به همین مسافت روکش و آسفالت انجام خواهد شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد اظهار کرد: امسال در محور مهاباد به بوکان حدود ۶ کیلومتر روکش آسفالت انجام شده و برای سال آینده بیش از چهار کیلومتر با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد.

نویدی بیان کرد: برای مسیرهای مهاباد به میاندوآب و مهاباد به ارومیه نیز برای سال آینده روکش آسفالت به طول ۱۰ کیلومتر در دست اقدام بوده که با تامین اعتبار به پیمانکار واگذار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سالانه شاهد تصادف های زیادی در محورهای منتهی به مهاباد هستیم، گفت: مسیرهای مهاباد به سردشت و مهاباد به بوکان به علت آنکه ارتباط‌ دهنده استان‌های کردستان و آذربایجان‌غربی به شمار می‌روند، همواره یکی از پرترددترین مسیرهای جنوبی آذربایجان‌غربی بوده و حذف نقاط حادثه‌خیز، بهسازی و افزایش عرض آن در کاهش حوادث رانندگی از اهمیت زیادی برخوردار است.

مهاباد دارای بیش از ۸۶۰ کیلومتر راه شامل ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۶۳۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت و خاکی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha