به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، در ابن اطلاعیه آمده است: در راستای سیاستهای کلی نظام اداری ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب، سند تحول دولت مردمی، تاکیدات ریاست جمهوری اسلامی ایران و برنامههای استاندار آذربایجان غربی مبنی بر ضرورت توجه به سه راهبرد عدالت، رضایت و بهره وری در بین دستگاههای اجرایی، در گام نخست از اجرای این طرح، مردم شریف استان میتوانند مسایل و مشکلات خود در خصوص عملکرد بانک کشاورزی را به مدت یک هفته از زمان انتشار اطلاعیه با سامانه ارتباط مردم و دولت ۱۱۱ در میان بگذارند.
مردم همچنین میتوانند با حضور در بانک کشاورزی استان آذربایجان غربی به آدرس ارومیه - خیابان کاشانی - پلاک ۱۱۴ و یا اداره کل بازرسی استانداری نسبت به ارائه و ثبت شکایت و مسایل خود به بازرسین استانداری مستقر در این بانک اقدام کنند.
در ادامه این اطلاعیه آورده شده است: به اطلاع مردم شریف و نجیب آذربایجان غربی میرساند که دولت مردمی نسبت به ارتقای رضایتمندی مردم از خدمات دستگاههای اجرایی با سیاست شفافیت برای مردم، رضایتمندی مردم و پیگیری مطالبات مردم در راستای مردممحوری به صورت جهادی و بدون مماشات عمل خواهد کرد.
روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی از مردم استان انتظار دارد در تعاملی فراگیر با شماره تماس ۱۱۱ خدمتگزاران خود را در این مسیر یاری کنند.
به گزارش ایرنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: در راستای اجرای طرح راهبرد نظارت میدانی توسط استاندار آذربایجان غربی، تیمی متشکل از بازرسی استانداری به همراه سایر دستگاههای نظارتی، به منظور بررسی عملکرد بانک کشاورزی مستقر شدند.
جواد کرمی روز دوشنبه در حاشیه جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای این استان در گفت وگو با خبرنگاران افزود: میزان پرداختی بانک کشاورزی استان از ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلاتی که در قالب سفر رییس جمهور به این بانک اختصاص یافته، صفر بود و بانک کشاورزی عملکردی در این خصوص نداشته است.
وی اضافه کرد: همچنین در جلسات و ملاقاتهای مردمی استاندار آذربایجان غربی و مسوولان اقتصادی استان، بانک کشاورزی یکی از نهادهایی است که بیشترین گلایه مردم درباره عملکرد نامناسب آنها مطرح میشود.
کرمی ادامه داد: مردم و واحدهای تولیدی هم که از عملکرد بانک کشاورزی آذربایجان غربی گلایه مند هستند، میتوانند به بازرسان مستقر در بانک یا بازرسی استانداری مراجعه و موارد خود را اعلام کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: عملکرد سایر بانکها هم در صورت کم کاری مورد بازرسی قرار میگیرد و زیر ذره بین دقیق بازرسان خواهد بود.
کرمی یادآور شد: در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم و کاهش دغدغهها، منابع قابل مصرف در بانکها مورد رسیدگی کمیسیون هماهنگی قرار خواهد گرفت.
نظر شما