۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۲۸
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85049758
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش وصول مالیات در زنجان ناشی از انتقال پرونده مودیان بزرگ به استان است 

زنجان - ایرنا- استاندار زنجان گفت: افزایش وصول و درآمدهای مالیاتی در زنجان ناشی از انتقال پرونده مودیان بزرگ و جدید به استان است.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز دوشنبه در دیدار با شماری از فعالان اقتصادی استان که با حضور رییس سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد، به پرداخت هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان منابع مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های استان اشاره کرد و افزود: این میزان اعتبار بی سابقه بوده و اتفاقات خوبی در حوزه عمران شهری و روستایی در استان رقم زده است.

وی با بیان اینکه مهمترین تبلیغ برای گسترش فرهنگ مالیاتی، مشاهده آثار آن در زندگی روزمره مردم است، اظهار کرد: اقدمات انجام شده در حوزه عمران شهری و روستایی موجب ارتقای رضایتمندی و افزایش سرمایه اجتماعی است.

افشارچی در بخش دیگری از سخنان خود به انتقال پرونده های مالیاتی شرکت ها و واحدهای تولیدی بزرگ به استان اشاره کرد و گفت: اخیرا موافقت انتقال یک پرونده بزرگ نیز به استان اخذ شده که در صورت تحقق آن، حدود ۱۰ درصد از سهم ۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی استان از درآمدهای های مالیاتی در سال آینده فقط از این مورد تامین می شود.

استاندار زنجان به لزوم تمرکززدایی در هزینه کرد درآمدهای مالیاتی اشاره کرد و گفت: تعهد وصول مالیات در استان ها انجام می شود ولی در بازگشت درآمدهای مازاد مالیاتی تفسیرهایی صورت می گیرد که به نفع استان ها تمام نمی شود و باید برای این موضوع تدبیر شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha