مسافرت نوروزی مازندرانی ها به عتبات عالیات در قالب ۱۸ کاروان

ساری- ایرنا- مدیرکل حج و زیارت مازندران از آغاز ثبت نام سفر نوروزی به عتبات عالیات از امروز دوشنبه خبر داد وگفت: ۱۸ کاروان از این استان برای برگزاری این سفرها در نظر گرفته شده است.

عباس اسمعیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاقمندان سفر به عتبات عالیات می توانند از ساعت ۱۰ امروز با مراجعه به سایت https://atabat.haj.irlv مراحل ثبت نام و کاروان خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۹ کاروان از طریق سفر هوایی و به صورت رفت و برگشت از مازندران به صورت هفتگی به عتبات عالیات اعزام می شوند.

مدیر کل حج و زیارت مازندران گفت: همچنین ۹ کاروان به صورت زمینی اعزام زائران به عتبات عالیات از مازندران را انجام می دهند.

وی افزود: ۷۰۰ تا۸۰۰ مازندرانی در قالب این تعداد کاروان به صورت هفتگی به عتبات عالیات اعزام می شوند.

اسمعیلی زمان اعزام کاروان های نوروزی از مازندران به کربلای معلی و نجف اشرف را ۲۳ اسفند ماه امسال تا سوم فروردین سال آینده اعلام کرد و گفت: مدت حضور این کاروان تا قبل از ماه مبارک رمضان و مدت یک هفته است و پس از آن این مدت حضور برای ادامه سال جدید ۱۳ روزه پیش بینی شده است.

به گفته مدیر کل حج و زیارت مازندران براساس هماهنگی های صورت گرفته از سوی حج و زیارت کشور هزینه های سفر به عتبات عالیات نوروز پیش رو برمبنای ارز ۳۶ هزار تومان است که نسبت به بازار تفاوت فاحشی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha