۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۳۱
کد خبرنگار: 2235
کد خبر: 85048506
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خط‌تولید جدید کارخانه چوکا با ظرفیت هشت هزار تن راه‌اندازی شد

رشت - ایرنا - مدیر روابط عمومی مجتمع صنایع چوب و کاغذ ایران(چوکا) رضوانشهر گفت: خط تولید لوله های مقوایی با ظرفیت ۸ هزارتن درسال در این مجموعه راه‌اندازی شد.

دکتر مهدی مهربخش بهمبری روز یکشنبه در آئین بهره برداری از این واحد تولیدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مجموعه صنعتی با هدف تأمین نیازهای چندین شرکت در این شهرستان راه اندازی شده است که بیش از ۳۰ نفر در آن مشغول به کار می باشند.
مهربخش بیان کرد: لوله های قطر ۷۶ میلی متری برای شرکت های دستمال کاغذی نساجی در این مجموعه تولید می شود.
وی افزود: ارتقای سطح اشتغال و افزایش درآمد ملی با استفاده از دانش و تکنولوژی نوین مدیریتی از مهمترین سیاست‌های مدیران و کارکنان سخت کوش چوکا محسوب می شود.
مهربخش در ادامه با اشاره به تحقق بخشی به شعار سال مورد تاکید مقام معظم انقلاب اسلامی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی برای عملیاتی کردن شعار سال مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، مجتمع چوکا با استفاده از همه ظرفیت های موجود در این راستا گام برداشته است.
صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا) در شهرستان رضوانشهر طی سال ۱۳۵۲ طراحی و در سال ۱۳۵۷ به بهره برداری رسید که ۴۰۰ هزار هکتار از جنگل های گیلان با ظرفیت سالانه ۵۰۰ هزار متر مکعب چوب، حوزه تأمین چوب و منابع اولیه این کارخانه با هدف تولید ۱۵۰ هزارتن کاغذ در سال بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha