۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۸:۱۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85048338
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح ویژه عیدانه استاندارد در زنجان آغاز شد

۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۸:۱۰
کد خبر: 85048338
طرح ویژه عیدانه استاندارد در زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا - سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان گفت: طرح ویژه عیدانه سازمان ملی استاندارد ایران در استان همزمان با سراسر کشور با هدف ارزیابی کیفیت کالاها آغاز شد.

صابر کاظمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال و ایام عید نوروز، افزایش تقاضای عمومی برای تهیه بسیاری از کالاها و خدمات و نیز لزوم کنترل و نظارت بیشتر بر وضعیت بازار کالا و خدمات، بازرسان این اداره کل در قالب این طرح ویژه عیدانه در مراکز عرضه کالا و خدمات استان حضور یافته و نظارت بیشتری بر این اماکن دارند.

این مسوول، هدف از اجرای این طرح را ارزیابی کیفیت کالا و خدمات مرتبط با ایام نوروز از جمله پایانه های اتوبوسرانی برون شهری، ایستگاه های قطار برون شهری، هتل ها، مراکز پذیرایی و رستوران ها اعلام کرد.

وی اضافه کرد: ارزیابی مراکز اقامتی بین راهی، میادین میوه و تره بار، خدمات قالیشویی، مراکز فروش شیرینی و آجیل برای ارائه خدمات مطلوب به عموم شهروندان و مسافران نوروزی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

کاظمی خاطرنشان کرد: سازمان استاندارد با توجه به وظایف ذاتی و نظارتی خود موظف است نسبت به ارزیابی انطباق کالاها و نیز خدماتی که از لحاظ ایمنی، بهداشت و سلامت عمومی حائز اهمیت است، با همکاری نهادهای ارزیابی و انطباق تایید صلاحیت شده اقدام و نتایج آن را جهت اطلاع عموم و مراجع ذی ربط اعلام کند.

طرح ارزیابی کیفیت کالا و خدمات مرتبط با ایام نوروز، در قالب گروه ۲ نفره و تیم ۱۲ نفره از امروز آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha