۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۵۳
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85048315
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۱۳ جوان برتر استان همدان تجلیل شدند

۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۵۳
کد خبر: 85048315
۱۳ جوان برتر استان همدان تجلیل شدند

همدان-ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ۱۳ جوان برتر استان همدان در جشنواره تجلیل از جوانان برتر ایران زمین در استان همدان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی حقیقی روز یکشنبه در جشنواره تجلیل از جوانان برتر همدان به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان، هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و معرفی جوانان برتر استان در همه حوزه های فرهنگی، هنری، اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: تلاش بر این است که این برنامه ها به صورت مستمر برگزار شود تا از ظرفیت تمام جوانان ارزشمند استان استفاده شود.

وی از اجرای ۹۵ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته جوان خبر داد و گفت: دیدار جوانان استان با ائمه جمعه، تجلیل از جوانان برتر در مرکز استان و شهرستان ها، برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت در سطح شهرستان ها، برگزاری نشست های گفت و شنود جوانان با مسئولین، برپایی میز خدمت به جوانان در نماز جمعه و نقاط مختلف استان، ارائه مشاوره رایگان ازدواج و خانواده، درختکاری و نمایش خیابانی از جمله مهمترین برنامه‌های هفته جوان در شهرستان‌های مختلف استان همدان است.

۱۳ جوان برتر استان همدان تجلیل شدند

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: در این جشنواره از خانواده شهید مدافع امنیت "علی نظری" و ۱۳ جوان برتر استان در حوزه های قرآن، ادبیات، فیلم، موسیقی، فعال رسانه و فضای مجازی، هنرهای تجسمی، خادم اهل بیت، کارآفرینی، دانش بنیان، دارای توانایی خاص (جوان معلول)، ورزش و فعال اجتماعی و همچنین هفت نفر از فعالین حوزه جمعیت تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایرنا، هفته جوان امسال از روز ۱۱ اسفند آغاز و تا ۱۷ اسفند ماه مصادف با ولادت حضرت ولی عصر(عج) ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha