راهکارهایی برای ارتقای کیفیت کلاسهای آنلاین:
آیا کلاس آنلاین شما به خوبی مدیریت می شود؟ تعداد انگشت شماری از ویژگی ها در کلاس های درس مؤثر هستند که هر معلم باید در جهت پرورش آنها تلاش کند. این ویژگی ها دستورالعمل های مدیریتی، رفتاری و آموزشی را برای معلمان و دانش آموزان تنظیم می کند که به حل پیشگیرانه مشکلات کمک می کند.
در کلاس آنلاین شیمی یازدهم اگر شما و دانش آموزانتان به نظم و بهره وری بیشتری نیاز دارید، این ویژگی ها را در اسرع وقت در جریان روزانه خود قرار دهید. متوجه خواهید شد که اولویت بندی این ویژگی ها باعث می شود کلاس شما از هر نظر موثرتر باشد.
در کلاس آنلاین شیمی یازدهم قوانین و انتظارات روشن از مخاطبین مهم است
و انتظارات در کلاس آنلاین شیمی یازدهم باید برای همه دانش آموزان روشن باشد.
قوانین در کلاس آنلاین شیمی یازدهم باید واضح و مختصر باشد و جایی برای دانش آموزان باقی نگذاشته باشد که بدانند در هر لحظه چه کاری باید انجام دهند. مشارکت دادن آنها در توسعه این قوانین و انتظارات برای افزایش مالکیت و درک آنها بسیار بهتر است.
در بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم هنگام طراحی رویه ها و روال های خود، به یاد داشته باشید که آنها باید به شرح زیر باشند:
در کلاس آنلاین شیمی یازدهم رویه ها معقول و ضروری باید باشد
در کلاس آنلاین شیمی یازدهم رویه ها واضح و قابل فهم باشد
در کلاس آنلاین شیمی یازدهم رویه ها منطبق با اهداف آموزشی باشد
در کلاس آنلاین شیمی یازدهم رویه ها با استفاده از کلمات اقدام مثبت خاص (مثلاً در مورد آنچه دانش آموزان باید انجام دهند به جای آنچه که نباید انجام دهند) ساخته شده باشد.
در کلاس آنلاین شیمی یازدهم رویه ها به طور مداوم و منصفانه قوانین را اجرا کنید. برای مدیریت رفتاری که با انتظارات سازگار نیست، برنامه های مدیریت رفتاری را تنظیم کنید. مطمئن شوید که عواقب ناشی از رعایت نکردن قوانین را قبل از تصویب به دانش آموزان اعلام کنید.
در کلاس آنلاین شیمی یازدهم رویه ها دانشآموزان باید بدانند که از آنها چه انتظاری میرود نه تنها در رابطه با رفتار، بلکه از نظر تحصیلی. معلمان در کلاس های درس موثر با دانش آموزان در مورد آنچه که باید در کلاس آنلاین شیمی یازدهم رویه ها یاد بگیرند ارتباط برقرار می کنند و اغلب پیشرفت را دنبال می کنند. در کلاس آنلاین شیمی یازدهم رویه ها ارزشیابی را در کلاس خود به عنوان یک هنجار در نظر بگیرید و از آن برای اطلاع رسانی تدریس خود استفاده کنید.
در کلاس آنلاین شیمی یازدهم رویه ها سیستمهای ارزیابی رشد دانشآموز شامل نمودارهای روزانه، بهروزرسانیهای هفتگی، گزارشهای پیشرفت ماهانه و آزمونها است. کلاس های درس موثر شامل ارزشیابی منظم تکوینی و جمعی است. در کلاس آنلاین شیمی یازدهم رویه ها لازم نیست همه چیز به طور رسمی درجه بندی شود، اما هر نمره ای که برای انجام آن انتخاب می کنید باید به سرعت انجام شود و شامل نوعی بازخورد، هر چند مختصر، باشد تا دانش آموزان بدانند چگونه انجام داده اند.
در کلاس آنلاین شیمی یازدهم رویه ها دانش آموزان باید قبل از اینکه به آنها نمره دهید دقیقا بدانند که چگونه نمره می دهید. اگر می خواهید از یک روبریک استفاده کنید، قسمت های آن را برای دانش آموزان خود توضیح دهید. اگر به دنبال چیز خاصی هستید، به آنها بگویید که چیست. از هر معیاری که برای تعریف موفقیت استفاده می کنید، آن را با دانش آموزان خود به اشتراک بگذارید تا همه در یک صفحه باشند.
در کلاس آنلاین شیمی یازدهم رویه ها فعالیت و مشارکت بالای دانش آموزان مهم است
در کلاس آنلاین شیمی یازدهم رویه ها دانش آموزان زمانی که درگیر و درگیر هستند بهترین یادگیری خود را انجام می دهند. در کلاس آنلاین شیمی یازدهم رویه ها برای طراحی آموزش مؤثری که احتمالاً به دانشآموزان انگیزه میدهد، نحوه ارائه مطالب، سطح انتخابی که ارائه میدهید، و درجه ای که دانشآموزان در یادگیری خود نظر دارند را در نظر بگیرید.
در کلاس آنلاین شیمی یازدهم رویه ها راههای زیادی برای جذابتر کردن محتوا برای دانشآموزان وجود دارد. فناوری رایج است، اما استفاده نادرست از آن آسان است. در کلاس آنلاین شیمی یازدهم رویه ها برای دستیابی به مشارکت بالای دانش آموز، فرمت های مختلف تحویل را آزمایش کنید. دانش آموزان ممکن است هنگام کار در گروه بیشتر درگیر باشند،
در کلاس آنلاین شیمی یازدهم رویه ها دانش آموزان باید بتوانند تا آنجا که ممکن است یادگیری خود را هدایت کنند. این باعث می شود که محتوا برای آنها قابل دسترسی تر و معنادارتر باشد و هیجان آنها را افزایش دهد. هر زمان که می توانید گزینه های متعددی را در اختیار دانش آموزان قرار دهید.
در کلاس آنلاین شیمی یازدهم رویه ها برای مثال، اگر در مورد اتم تدریس می کنید، به دانش آموزان اجازه دهید نحوه کشف آن را جستجو کنند. آنها ممکن است ترجیح دهند جدول زمانی، تأثیر توالی فرضیه ها و کشفیات، یا حتی موسیقی، هنر و ادبیات را در این موضوع مطالعه کنند. در کلاس آنلاین شیمی یازدهم رویه ها به آنها اجازه دهید یافته های خود را با یک مقاله تحقیقاتی، ارائه چند رسانه ای یا مجموعه ای از جداول داده ارائه کنند.
در کلاس آنلاین شیمی یازدهم رویه ها دانش آموزان باید مشارکت فعال داشته باشند. در کلاس آنلاین شیمی یازدهم رویه ها و در کلاسهای درس مؤثر، دانشآموزان در بحثها، تحقیقات و آزمایشهایی شرکت میکنند که دانش و مهارتهای آنها را گسترش میدهد. خواه از طریق بحث کل گروهی، کار گروهی کوچک، یا تمرین مستقل، اکثریت یادگیری توسط دانش آموز هدایت می شود.
در کلاس آنلاین شیمی یازدهم رویه ها از طریق ترکیبی از تمرین های فردی و مشارکتی جذاب، دانش آموزان شما یاد خواهند گرفت که خودشان آموزش دهند و مسئولیت هر چه بیشتر در طراحی تجربیات آموزشی خود را بر عهده بگیرند. با گذشت زمان، آنها ممکن است به شما در ایجاد روبریک یا توسعه پروژه های پرس و جو با استفاده از معیارهای محدود کمک کنند. یادگیری دانش آموز محور و طراحی شده باعث موفقیت بیشتر در سراسر جهان می شود.
در کلاس آنلاین کنکور شیمی یازدهم رویه ها یادگیری معتبر و هدفمند هستند
در کلاس آنلاین شیمی یازدهم رویه ها دانش آموزان باید بتوانند بین آنچه در مدرسه می آموزند و زندگی واقعی ارتباط برقرار کنند. این ارتباطات معتبر برای آموزش مؤثر ضروری است. اگر به دانشآموزان کمک نکنید تا متوجه ارتباط آن با آنها نشوند، نمیتوانید اهمیت آن را بیان کنید - آنها هرگز نباید تعجب کنند که چرا یک موضوع خاص تدریس میشود.
در کلاس آنلاین شیمی یازدهم رویه ها برای شخصی سازی یادگیری برای دانش آموزان خود با دادن هدف و مخاطب به آنها تلاش کنید. موضوعات را از نظر نحوه ارتباط آنها با دانش آموزان معرفی کنید. به تدریج مسئولیت کشف این موضوع را بر عهده دانش آموزان خود بگذارید تا زمانی که بتوانند این کار را برای خودشان انجام دهند.
*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.
نظر شما