۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۳۷
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85048163
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ویژه رییس مجلس:دشمن جنگ تمام عیار علیه امنیت غذایی کشور راه انداخته است

کاشان - ایرنا - نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل گفت: دشمن با راه انداختن یک جنگ تمام عیار غذایی به دنبال فشار وارد کردن بر ملت ایران است و در این میدان نقش وزارت جهاد کشاورزی خطیر است.

به گزارش ایرنا، «جواد نایینی» روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر سابق و جدید جهاد کشاورزی کاشان افزود:کارکرد برخی از وزارتخانه ها، خیلی با زندگی روزمره مردم سروکار ندارند اما از پیاز،گوشت،برنج و تامین امنیت غذایی مربوط به وزارت جهاد کشاورزی است و امروز همه باید در میدان نبرد امنیت غذایی با دشمن، به این وزارتخانه کمک کنیم.

وی اظهار کرد:کلمه جهاد در وزارت جهاد کشاورزی آمده و پیشانی دولت این وزارتخانه است و با سفره مردم سروکار دارد و فعالیت در این مجموعه باید با نگاه جهادی باشد.

نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل گفت: کار در وزارت جهاد کشاورزی عبادت است چون برای تامین امنیت غذایی مردم تلاش می کند.

نائینی افزود: مسئولیت امتحان الهی است، امام صادق(ع) فرمودند که روز قیامت از مسئول پرسیده می شود که نتیجه مسئولیتش چه بوده،فردی که مسئولیت قبول می کند، باید در برابر خداوند و شهدا پاسخگو باشد.

مدیر جهاد کشاورزی کاشان هم گفت: تامین امنیت غذایی کارکرد جهاد کشاورزی است ، نخستین عامل در هر سیستم عامل انسانی است که می تواند در موفقیت یک مجموعه عمل کند و بنده به عنوان مسئول یک هماهنگ کننده بوده ، با تلاش همه همکاران به دنبال ارائه بهترین خدمات برای اعتلای منطقه کاشان هستم.

وحید انصاری افزود: کاشان ظرفیت های ویژه ای در حوزه گیاهان دارویی دارد،صنعت گیاهان دارویی سومین صنعت در جهان است و گونه های ارزشمند گیاهان دارویی در این منطقه وجود دارد.

مدیر سابق جهاد کشاورزی کاشان هم گفت: در مدت ۲ سال و نیم که در خدمت مردم این منطقه بودم به این نتیجه رسیدم که شهرستان کاشان دنیا فرصت هاست و نگین این فرصت ها در بخش کشاورزی است.

رضا مظلومی افزود:دستاورهای خوبی در حوزه کشاورزی در کاشان ایجاد شده و زیرساخت ها آماده است ، با همدلی و همراهی دستگاه های داخل شهرستان،باید بسیاری از ظرفیت های بالقوه کشاورزی را به فعل تبدیل می کند.

در این آیین با حضور جمعی از مسوولان کاشان "وحید انصاری" به عنوان مدیر جهاد کشاورزی کاشان معرفی و از خدمات "رضا مظلومی" مدیر سابق این مجموعه قدردانی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha