۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۱۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85048065
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

نفرات برتر پنج وزن مسابقات کشتی فرنگی امیدهای کشور مشخص شد

رشت - ایرنا - رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای کشور روز یکشنبه با معرفی نفرات برتر پنج وزن در بندرانزلی پیگیری شد.

به گزارش ایرنا، در جریان این رقابت‌ها و در وزن ۵۵ کیلوگرم، کیانوش شمشیری از تهران با غلبه برابر همه رقبای خود عنوان قهرمانی را کسب کرد، حسین بیژنی از کهگیلویه و بویراحمد نایب قهرمان شد، محمدرضا توکلیان از فارس و محمدحسن مظفری از بوشهر به طور مشترک سوم شدند.

همچنین در پایان رقابت‌های وزن ۶۳ کیلوگرم عرفان جرکنی از توابع تهران به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت، رضا بهمنی از فارس عنوان دومی را کسب کرد، امید احمدی از زنجان و امید علیایی از اردبیل نیز به طور مشترک روی سکوی سوم قرار گرفتند.

در رقابتهای وزن ۷۲ کیلوگرم، امیرحسین حاجی‌پور از مازندران مقام نخست را تصاحب کرد، رضا ساکی از خوزستان موفق شد عنوان دوم را کسب کند، عرفان ولی‌پور از لرستان و ابوالفضل علیزاده از گیلان به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در پایان رقابت‌های وزن ۸۲ کیلوگرم نیز محمدامین احمدپور از خوزستان مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد، امیرحسین لک از لرستان در رتبه دوم قرار گرفت، محمدحسین جلالی از قم و پویا گراوند از توابع تهران نیز به طور مشترک سوم شدند.

همچنین در رقابت‌های وزن۹۷ کیلوگرم، حامد عبدولی از خوزستان با برتری برابر رقبایش به مقام قهرمانی دست یافت، صادق عبداللهی از قم دوم شد، عرفان ملازاده از تهران و آرمین صالح از اردبیل به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای کشور (انتخابی جام تختی) از روز شنبه با حضور حدود ۲۴۰ کشتی گیر از استانهای مختلف کشور در منطقه سنگاچین بندرانزلی آغاز شده که کشتی‌گیران حاضر در این مسابقات در ۱۰ وزن و به مدت سه روز با هم رقابت می‌کنند.

روز دوم این رقابت‌ها با انجام دور مقدماتی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای کشور در اوزان ۶۰ کیلو، ۶۷ کیلو، ۷۷ کیلو، ۸۷ کیلو و ۱۳۰ کیلوگرم در بندرانزلی پیگیری می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha