اصناف متخلف مازندران ۱۱ هزار میلیارد ریال جریمه مالی شدند 

ساری- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: اصناف متخلف و به طور عمده گرانفروش استان از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱ هزار میلیارد ریال جریمه مالی شدند.

یدالله ملکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ساعت هشت صبح تا ساعت ۲۴ هر روز، بازرسان تعزیرات حکومتی در استان فعال خواهند بود و در صورت بروز هرگونه تخلف با اصناف گرانفروش و کم فروش برخورد قانونی خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: همچنین در ماه های قبل هم برای بیش از ۵۰ هزار واحد صنفی استان ۱۱ هزار میلیارد ریال پرونده مالی تخلف گرانفروشی، کم فروشی و احتکار کالا به ثبت رسید.
این مقام مسوول تصریح کرد: در بازرسی های جدید ویژه ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروزی از بازار عرضه و تقاضا که از هشتم اسفندماه امسال آغاز و تا چهارم اردیبهشت سال آینده ادامه می‌یابد، باجدیت با واحدهای صنفی متخلف برخورد خواهد شد.

اصناف متخلف مازندران ۱۱ هزار میلیارد ریال جریمه مالی شدند 


وی خاطر نشان کرد: هدف از اجرای طرح نظارتی بر بازار عرضه و تقاضای حمایت از مصرف کننده است و در صورت بروز هرگونه تخلف صنفی مانند گرانفروشی و درج نکردن قیمت بر روی کالا با مخلان بازار باجدیت برخورد خواهد شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران ادامه داد: در این دوره بازرسی‌ها، تمرکز و نظارت ویژه‌ای بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین میوه و تره بار، آجیل و شیرینی فروشی و پایانه های حمل و نقل مسافر وجود خواهد شد.
ملکی اضافه کرد: درج نکردن قیمت بر روی کالا و همچنین گرانفروشی ۲ تخلف صنفی اساسی در استان است که گروه های بازرسی استان باجدیت برای رفع این چالش اقدام خواهیم کرد.

اصناف متخلف مازندران ۱۱ هزار میلیارد ریال جریمه مالی شدند 


وی تصریح کرد: همچنین در کنار تیم بازرسی، قاضی کشیک تعزیرات هم در واحدهای صنفی حضور می یابد و در صورت ثبت تخلف بدون هیچ قید و شرطی مخلان بازار با جریمه های سنگین مواجه خواهند شد.
مدیرکل تعزیزات حکومتی مازندران از شهروندان خواست هرگونه تخلف اقتصادی را از جمله شامل گرانفروشی، درج نکردن قیمت، احتکار، تقلب و صادر نکردن فاکتور را به تلفن گویای ۱۲۴ اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.
به گزارش ایرنا، در استان مازندران ۴۵۰ هزار واحد صنفی فعال است

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha