۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۴:۳۴
کد خبر: 85047657
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انفجار تانکر گاز در مریلند آمریکا یک کشته برجای گذاشت

تهران- ایرنا- بر اثر واژگونی و انفجار یک تانکر گاز در بزرگراهی در فردریک ایالت مریلند آمریکا، یک نفر جان خود را از دست داد و به خانه‌ها و خودروهای اطراف خسارت وارد شد.

به گزارش ایرنا به نقل از سی ان ان، ران اسنایدر افسر اطلاعات عمومی پلیس ایالت مریلند روز شنبه به وقت محلی گفت: پس از وقوع انفجار تانکر در مسیر ۱۵ ایالات متحده در مریلند، شعله‌های آتش و دود به هوا بلند شد.

وی افزود: راننده تانکر در این حادثه جان باخت اما هنوز هیچ تلفات یا جراحت دیگری گزارش نشده است.

سازمان پلیس ایالت مریلند در توئیتی اعلام کرد: چند خودرو و خانه‌های اطراف در اثر آتش‌سوزی ناشی از واژگونی تانکر آسیب دیده‌اند.

به گفته سازمان پلیس ایالت مریلند، بزرگراه از هر دو جهت بسته شده و ماموران در محل حضور دارند و در حال بررسی علت حادثه هستند.

سازمان پلیس ایالت مریلند با اشاره به اینکه فرمانده آتش نشانی ایالتی و اداره محیط زیست نیز از این حادثه مطلع شده‌اند، افزود: از تمام امکانات خود برای رسیدگی به این حادثه استفاده می‌کنیم.

مایکل اوکانر شهردار فردریک نیز در رابطه با این حادثه، گفت: من از همه ساکنان خواهش می‌کنم از تردد در این منطقه اجتناب کنند تا ماموران آتش‌نشانی بتوانند با انجام وظایف خود از گسترش آتش‌سوزی جلوگیری کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha