۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۲۳
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85047449
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ضرورت هم افزایی دستگاه‌ها در ارتقای ایمنی راه های خوزستان

اهواز - ایرنا - معاون امور عمرانی استاندار خوزستان بر هم افزایی دستگاه های امدادی و خدمات رسان در جهت ارتقای راه های استان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا محمد خانچی روز شنبه در نشست کمیسیون اجرایی ایمنی راه که در محل معاونت امور عمرانی استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: استفاده از ظرفیت و امکانات ارگان های استان در جهت کاهش تصادفات باید مدنظر باشد.

وی افزود: مطمئنا یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران استان، خدمت رسانی به مسافران نوروزی است.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: با کمک اورژانس، هلال احمر و دیگر دستگاه های امدادی باید نقاط حادثه خیز استان، آشکارسازی شود و ارگان های خدمت رسان با حضور خود در محورهای حادثه خیز، به کاهش حوادث کمک کنند.

وی افزود: باید کاری کرد که آمار تصادفات استان نسبت به سال قبل کاهش یابد. بضاعت اورژانس، پلیس راه یا هلال احمر ممکن است محدود باشد لذا باید بقیه ارگان ها پای کار بیایند. در برخی از محورهای پرخطر می توان با نصب تابلوهای بازدارنده که هزینه ای نداشته، از بروز خطر جلوگیری کرد.

خانچی با بیان اینکه نقاط حادثه خیز راه های استان احصا و به فرمانداران و دستگاه های خدمت رسان ابلاغ شود گفت: همچنین می توان از ظرفیت دستگاه های امنیتی مثل نیروی انتظامی، سپاه و ارتش برای مدیریت ترددها استفاده کرد.

وی افزود: تردد ماشین های سنگین که محموله خطرناک دارند باید بسته شود همچنین ظاهر راننده های پایانه مسافربری که با مسافران نوروزی در ارتباط هستند، مدنظر باشد

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان نسبت به افزایش گشت های جاده ای از نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: آدرس و شماره تلفن های ضروری مورد نیاز مسافران نوروزی در پلیس راه ها نصب شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha