۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۵۹
کد خبرنگار: 5311
کد خبر: 85047359
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرفاوی: تمرکز نداشتیم تا از فرصت‌ها استفاده کنیم

۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۵۹
کد خبر: 85047359
مرفاوی: تمرکز نداشتیم تا از فرصت‌ها استفاده کنیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال جوانان گفت: با وجود شکست برابر استرالیا موقعیت‌های خوبی برای کشاندن بازی به تساوی به دست آوردیم که متاسفانه از این فرصت‌ها استفاده نکردیم.

به گزارش ایرنا، صمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران پس از شکست ۳ بر ۲ در مقابل استرالیا در مسابقات جام‌ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا، اظهار داشت: قبل از هر چیزی به تیم استرالیا تبریک و به بازیکنان خودم که تلاش کردند خسته نباشید می‌گویم. بازی خوب و فنی بود و هر دو تیم با توجه به شناخت از یکدیگر و برنامه‌هایی که داشتند، تلاش کردند. بچه‌های ما همچنان در شرایط بازی اول بودند و غافل شدند و ضربه آن را هم خوردیم. به بازی هم برگشتیم و موقعیت‌های خوبی هم ایجاد کردیم و می‌توانستیم گل بزنیم اما متاسفانه فقط به همان دو گل بسنده کردیم.

سرمربی تیم ملی جوانان درخصوص عملکرد تهاجمی‌تر ایران در نیمه دوم، گفت: با توجه به اینکه نیمه اول را بازنده به رختکن آمدیم، سعی کردیم در نیمه دوم با همان نفرات و تغییر روش دادن، کار را ادامه بدهیم اما پس از دریافت گل سوم، مقداری برنامه‌های ما برای نیمه دوم بهم ریخت و باز هم شیوه را عوض کردیم. این تغییر روش خوب بود و به گل هم رسیدیم.

وی افزود: با وجود نمایش و شرایط خوب بچه‌ها در این نیمه بازی مقداری رو به احساسات رفت و نتوانستیم فوتبال را برگردانیم و به گل سوم برسیم. به هر حال فوتبال است و همیشه باید تمرکز داشته باشید.

مرفاوی در خصوص بازی سوم برابر ویتنام که به منزله صعود به مرحله بعد یا حذف در دور گروهی است، تصریح کرد: باید سعی کنیم از نظر روحی بازیکنان را برگردانیم و در این ۲ روز باید ریکاوری خوبی از نظر روحی و روانی و فنی داشته باشیم. امیدوارم در این دیدار برنده شویم و به دور بعد صعود کنیم.

وی اضافه کرد: ویتنام هم تیم خوبی است. در گروهی قرار گرفتیم که همه تیم‌ها توانمند و قدرتمند هستند. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. ویتنام را آنالیز کرده و بازی امروز این تیم را هم می‌بینیم. امیدوارم بازی سوم را خیلی بهتر و قدرتمندتر از امروز شروع کرده و به سود خودمان تمام کنیم.

مرفاوی در پایان گفت: تیم ویتنام مجموعه خوبی دارد و در بازی اول هم تاکتیک خوبی پیاده کردند و توانستند بازی را به نفع خودشان تمام کنند. ما هم روی تیم ویتنام صد درصد برنامه خودمان را داریم و امیدوارم بتوانیم انجام بدهیم. در مجموع ویتنام تیم یک‌دست و خیلی خوبی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha