اعتماد بیشتر به جوانان کارهای ناشدنی را ممکن می‌کند

تهران- ایرنا- نماینده ولی‌ فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بر لزوم توجه بیشتر به جوانان در حوزه کشاورزی تاکید کرد و گفت: اعتماد بیشتر به جوانان اجرای کارهای ناشدنی را سبب می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدحسن ربانی» امروز (شنبه) در نخستین همایش ملی کشاورزان جوان در وزارت جهاد کشاورزی، با پرداختن به نگاه اسلام به جوانان، افزود: در اسلام پیشرفت انسان در همه عرصه‌ ها اعم از رشد معنوی و اخلاق در جوانی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی، جوانی را دارای ویژگی‌ های برتر دانست و اظهار داشت: در صورتی که جوانان پای کار بیایند، می‌توانند کارهای نشدنی را شدنی کنند.

وی برگزاری مراسم نخستین همایش ملی کشاورزان جوان را نقطه عطفی برای توجه به جوانان حوزه کشاورزی برشمرد و تصریح‌کرد: جوانان باید مطالبه گر باشند و با پیشامدهای مختلف دلسرد نشوند.

جحت الاسلام ربانی، اراده جدی، اعتماد به خود و ارتباط با خدا را راه سعادت جوانان کشور عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، نخستین همایش ملی کشاورزان جوان با شعار «تحقق کشاورزی دانش‌بنیان با مشارکت کشاورزان جوان» در راستای شعار امسال برگزار شد. در این مراسم کشاورزان نمونه جوان و همچنین تولیدکنندگان برتر زیر ۳۵ سال در حوزه کشاورزی اعم از زراعت، باغبانی و شیلات از ۳۲ استان کشور حضور یافتند.

در پایان این مراسم از کشاورزان نمونه کشور به عنوان نماینده هر یک از استان‌ها با اهدای لوح تندیس توسط وزیر جهاد کشاورزی تجلیل شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha