دختران کاراته کای قشم قهرمان مسابقات هرمزگان شدند

قشم - ایرنا - مدیر امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم از کسب مقام قهرمانی مسابقات هرمزگان توسط دختران کاراته‌ کای این جزیره خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حجت الاسلام سید احمد حسینی گفت: نخستین دوره مسابقات کیوکوشین کاراته ماتسویی بانوان استان هرمزگان به مناسبت نیمه شعبان و ولادت حضرت قائم (عج) در سالن مهد ورزش شهرستان قشم برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات ۱۲۰ شرکت کننده از شهرستان‌ های بندرعباس، قشم و رودان در بخش کومیته به رقابت پرداختند.

دختران کاراته کای قشم قهرمان مسابقات هرمزگان شدند

مدیر امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم توضیح داد: تیم قشم در این مسابقات با کسب ۱۷ طلا، ۱۵ نقره و ۱۹ برنز با مربیگری دادآفرید موفق به کسب مقام نخست شدند.

حجت‌الاسلام حسینی اضافه کرد: تیم بندرعباس نیز با کسب ۱۲ مدال طلا، هفت نقره و ۲ برنز با مربیگری دهقانی به مقام دوم دست یافت.

وی یادآور شد: تیم رودان هم با کسب یک طلا، هفت نقره و سه برنز با مربیگری سالاری مقام سوم را به خود اختصاص داد.

دختران کاراته کای قشم قهرمان مسابقات هرمزگان شدند

خلیج فارس با گستره نزدیک به ۲۳۷ هزار و ۴۷۳ کیلومتر مربع بین ۲۴ تا ۳۰ درجه و ۳۰ دقیقه عرض شمالی و ۴۸ تا ۵۶ درجه و ۲۵ دقیقه طول شرقی از نصف‌النهار گرینویچ واقع شده است و جزیره زیبای قشم، همچون نگینی بر پهنه آب های نیلگون آن می درخشد.

این جزیره با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع استان هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha