۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۰۴
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85047155
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فروش پسماند شهرک تخصصی روی زنجان وارد مرحله عملیاتی شد

زنجان – ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از بارگذاری اسناد مزایده مدیریت برداشت و فروش پسماندهای شهرک تخصصی روی زنجان در هفته جاری خبر داد و گفت: این اسناد روز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه راس ساعت ۱۱:۳۰ در سامانه الکترونیکی «ستاد» در دسترس قرار می گیرد.

مجید گلشنی منفرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بر اساس تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت مدیریت فرایند واگذاری پسماندها از شورای عالی معادن به شورای معادن استان زنجان تفویض شده است، افزود: در این راستا مدیریت برداشت و فروش پسماندهای حاصل از فرآوری شمش روی که در شهرک تخصصی روی قرار دارد در قالب مزایده واگذار می شود.

وی اظهار کرد: کلیه شرایط، قراردادها، پیوست های قرارداد، فراخوان آگهی، نحوه اخذ ضمانت نامه ها، نحوه ورود، در این سامانه به طور کامل و شفاف بارگذاری خواهد شد تا کلیه متقاضیان بتوانند با اطلاعات کامل در این مزایده شرکت کنند و در نهایت به بالاترین درصد پیشنهادی با بالاترین امتیاز صلاحیت فنی و مالی واگذار می شود.

به گفته مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان میزان ظرفیت انبار پسماند روی ۹ میلیون و ۹۸۵ هزارو ۵۷۷ تن است و بر اساس نمونه گیری های انجام شده عیار روی این پسماند ۱.۵۲ درصد و عیار سرب آن ۱.۸ درصد است.

گلشنی منفرد با بیان اینکه مکاتبات تعیین تکلیف مالکیت پسماند روی و نحوه واگذاری آن از سال ۱۳۹۲ در دستور کار بود، اظهار کرد: از حدود ۲ سال پیش بر اساس رای دیوان عالی کشور مالکیت این پسماند به دولت تفویض شد و تمام دغدغه ما این است تا عواید آن به نفع مردم استان زنجان صرف شود.

به گزارش ایرنا، با فناوری های توسعه یافته، عیارهای موجود در پسماندها، همچنان آن را به عنوان کالایی قابل استحصال و فرآوری مورد توجه قرار داده است.

ارزش ریالی پسماند انبار شده شهرکت صنعتی زنجان بیش از یک هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha