۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۳۶
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85046945
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار میلیون مرسوله پستی در لرستان جابجا شد

۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۳۶
کد خبر: 85046945
چهار میلیون مرسوله پستی در لرستان جابجا شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل پست لرستان گفت: چهار میلیون مرسوله پستی امسال توسط این نهاد در شهرهای مختلف استان جابجا شده است.

ابراهیم علی پناهی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: چهار میلیون مرسوله از ابتدای سالجاری تاکنون وارد چرخه پستی استان شده است که با توجه ۲ سفر بصورت رفت و برگشت برای هر مرسوله، حدود هشت میلیون سفر شهری در استان کاهش یافته است.

وی با اشاره به نقش پست در کاهش آلودگی محیط زیست و صرفه جویی در سوخت اضافه کرد: این در حالیست که سال گذشته در مجموع چهارمیلیون و ۴۳۲ هزار و ۲۲۳ فقره مرسوله‌پستی شامل خدمات پستی متنوع از طریق پست این لرستان جابجا شده است.

وی گفت: سال گذشته یک میلیون و ۹۹۵ هزار و ۶۲۹ فقره مرسوله وارد پست لرستان و در اقصا نقاط استان تحویل گیرنده ها داده شده است همچنین مردم استان پارسال ۲ میلیون و ۴۳۶ هزار و ۵۹۴ فقره مرسوله پستی از استان لرستان به نقاط کشور ارسال کرده‌اند.

علی پناهی به شعار امسال اشاره کرد و افزود: با توجه به شعار سال مبنی بر دانش بنیان و اشتغال آفرینی، سرویس تجارت الکترونیکی و فروش اینترنتی یکی از شاخص های تحقق شعار سال است که با ابعاد مختلف فیزیکی، الکترونیکی و مالی ایفای نقش می کند.

وی با بیان اینکه پست لرستان در بهمن ماه امسال در ارزیابی شاخص های کیفی استان ها و مناطق پستی تهران رتبه اول را کسب کرده است ادامه داد: لرستان تا کنون تنها برای استان های همجوار مرسولات پست ویژه دریافت نموده اما این خدمت به تازگی برای پنج روز در هفته برقرار شده است.

علی پناهی افزود: در این راستا با تغییراتی که در خطوط پستی به عمل آمده مردم استان می توانند همه روزه به جز روزهای پنج شنبه و تعطیل، قبل از ساعت ۱۱ نسبت به ارسال مرسولات خود اقدام نمایند تا مرسولات پست ویژه ۲۴ ساعته توزیع شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha