۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۱۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85046812
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای کشور در بندرانزلی آغاز شد

رشت - ایرنا - رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای کشور (انتخابی جام تختی) گرامیداشت سردار شهید حمید رجبی‌مقدم از روز شنبه در بندرانزلی آغاز شد.

به گزارش ایرنا، در این دوره از رقابتها حدود ۲۰۰ کشتی‌گیر فرنگی‌کار در رده سنی زیر ۲۳ سال از استان‌های مختلف کشور حضور دارند و به مدت سه روز در منطقه سنگاچین بندرانزلی با هم به رقابت می‌پردازند.

کشتی‌گیران شرکت‌کننده این دوره مسابقات در ۱۰ وزن رقابت می‌کنند که در بازی‌های روز نخست کشتی‌گیران اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم به روی تشک می‌روند.

در دیدارهای انجام شده از روز نخست این رقابتها نیز در وزن ۶۳ کیلوگرم علیپور از گیلان، درویشی از خراسان شمالی، رحیم آبادی از خراسان رضوی، نعمتی از ایلام، بهمنی از فارس و مالک‌آبادی از استان مرکزی به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند.

در وزن ۷۲ کیلوگرم هم ملکی از سیستان و بلوچستان، یوسفی از گلستان و رجایی از استان مرکزی، در وزن ۸۲ کیلوگرم احمدپور از خوزستان، رستمی از کردستان، رمضانی از البرز و نامجو از اردبیل و در رقابت‌های وزن ۹۷ کیلوگرم هاشمی از خراسان رضوی، حسین‌پور از کرمان، موسوی از آذربایجان‌شرقی، سالاری از لرستان و ساورکتولی از گلستان به مرحله یک هشتم نهایی راه یافتند.

در پایان این رقابت‌ها نیز از سوی کمیته فنی، نفرات برتر کشتی فرنگی امیدهای کشور انتخاب و جواز حضور در رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی را کسب خواهند کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha