۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۸:۴۳
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85045067
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سازمان تامین اجتماعی ۱۳۳ طرح در کشور در حال اجرا دارد

شهرکرد- ایرنا- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان، امسال با وجود کمبود اعتبارات ۱۳۳ طرح با اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در حال اجرا دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، میرهاشم موسوی شامگاه چهارشنبه در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: هدف ما این است که در زمینه بیمه‌ای، درمانی و سرمایه‌گذاری در کشور توسعه رخ دهد و در این مسیر متوقف نشویم.

وی ادامه داد: حکمرانی تامین اجتماعی مبتنی بر عدالت است و به‌دنبال آن درصدد حفظ و تقویت سرمایه اجتماعی هستیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: با وجود اینکه این سازمان تاکنون خدمات زیادی ارائه کرده است اما دولت سیزدهم با رویکرد عدالت‌محور خود درصدد جبران کاستی های گذشته است و تلاش می کند خدمات خود را در مناطق محروم تقویت کند.

موسوی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی در طول سال‌های فعالیت خود ،خدمات قابل توجهی در بخش بهداشت، سلامت، درمان و رفاه ارائه کرده است بطوریکه سن امید به زندگی از ۵۵ به ۷۵ سال افزایش یافته است.

وی به خدمات این سازمان در چهارمحال و بختیاری نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه بیمه‌ای، حدود ۵۲ درصد جمعیت این استان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارد و ۳۰ درصد این جمعیت از یارانه های دولتی برخوردارند که نسبت به نرم کشوریبیش از ۲ برابر است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: در حوزه درمان نیز احداث چهار مرکز درمانی در این استان مصوب شده که در سال ۱۴۰۲ اجرا می‌شود.

موسوی لازمه سرمایه‌گذاری هلدینگ شستا در این استان را بررسی ظرفیت های موجود اعلام کرد و گفت: با توجه به درخواست‌های استان مبنی بر سرمایه‌گذاری شستا، کمیته‌ای تشکیل و به بررسی ظرفیت‌های موجود می پردازد تا بتوان بر اساس آن در این استان سرمایه‌گذاری کرد.

به گزارش ایرنا، در این نشست مقرر شد تا کمیته مشترک از سوی معاون اقتصادی و نماینده سینا و نماینده تامین اجتماعی زمینه‌های سرمایه‌گذاری در استان چهارمحال و بختیاری را احصا و متناسب با آن زمینه سرمایه‌گذاری هلدینگ شستا در این استان فراهم شود.

همچنین مقرر شد تا عملیات اجرایی احداث سه درمانگاه اردل، سامان و شلمزار و پلی کلینیک تخصصی بروجن در سال ۱۴۰۲ آغاز شود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha