۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۲:۲۷
کد خبر: 85045052
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتقام آرسنال از اورتون؛ برتری حیاتی لیورپول در خانه

تهران- ایرنا- تیم‌های آرسنال و لیورپول توانستند دیدارهای امشب خود را با برد پشت سر بگذارند.

به گزارش ایرنا، دو دیدار معوقه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال انگلیس در لندن و بندر لیورپول برگزار شد.

در اولین بازی تیم آرسنال صدرنشین میزبان اورتون بود که توانست با چهار گل مهمانش را با شکست بدرقه کند تا جایگاهش در صدر جدول مستحکم تر شود.

شاگردان آرتتا برای مستحکم تر کردن جایگاه خود در صدر جدول نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار داشتند.
از طرفی اورتون که چندی پیش توانسته بود آرسنال را شکست دهد انگیزه زیادی داشت تا این برد را جبران کند و توپچی‌ها نیز با انگیزه انتقام مقابل آبی‌های مرسی ساید قرار گرفتند.

در نهایت اما این شاگردان آرتتا بودند که توانستند چهار بار دروازه میهمان را باز کنند و با نتیجه چهار بر صفر به برتری برسند تا انتقام سختی را از رقیب بگیرند.

باکا یو ساکا، مارتینلی دوبار و مارتین اودگارد گلزنان نوپچی ها در این دیدار بودند.

با سه امتیاز این دیدار ، آرسنال ۶۰ امتیازی شد و توانست اختلاف خود را نسبت به منچستر سیتی جدیترین تعقیب کننده خود به ۵ امتیاز برساند.

اورتون هم با تنها ۲۱ امتیاز در رده هجدهم جدول جای دارد و به شدت خطر سقوط را حس می‌کند.

در دیگر دیدار مهم امشب تیم لیورپول در دیداری خانگی در ورزشگاه آنفیلد میزبان ولورهمپتون بود که توانست با نتیجه دو بر صفر مهمانش را شکست دهد.

شاگردان یورگن کلوپ پس از شکست تحقیرآمیز مقابله رئال مادرید و پس از آن تساوی بدون گل برابر کریستال پلاس انگیزه زیادی داشتند تا انتقادات را با برد در این دیدار از خود کم کنند.

در شرایطی که این بازی تا اواسط نیمه دوم با تساوی بدون گل دنبال می شد فن دایک در دقیقه ۷۳ و محمد صلاح در دقیقه ۷۷ برای قرمزپوشان مرسی ساید گلزنی کردند تا برد مهم و حیاتی را شاگردان کلوپ کسب کنند.

لیورپول در حال حاضر با ۳۹ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و گرگ ها نیز با تنها ۲۴ امتیاز در رده پانزدهم جدول جای گرفته اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha