۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۴۱
کد خبر: 85044260
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پاکدل: توقع از هندبال بالا رفته است

۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۴۱
کد خبر: 85044260
پاکدل: توقع از هندبال بالا رفته است

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون هندبال بعد از انتخاب دوباره‌اش برای ریاست فدراسیون گفت: کار سختی پیش رو داریم اما با همدلی و تلاش بیشتر روزهای خوبی را رقم خواهیم زد.

به گزارش ایرنا، علیرضا پاکدل روز چهارشنبه پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال که با انتخاب دوباره وی همراه بود در سخنانی تاکید کرد: در ابتدا باید از اعضای مجمع بابت رای اعتمادی که دادند تشکر کنم. این رای کار وظیفه ما را سخت‌تر از همیشه خواهد کرد اما باید با همدلی و تلاش بیشتر روزهای خوبی را برای هندبال رقم بزنیم.

وی ادامه داد: باید ارتباط بیشتری با خانواده هندبال و نهادهای مرتبط داشته باشم و در مسیر چهارسال آینده نیز نیازمند همراهی بیشتر دوستان هستم.

او با بیان اینکه انتظارات از هندبال بالا رفته، گفت: در سال ۱۴۰۲ بازی‌های آسیایی هانگژو را پیش‌رو داریم که هندبال پیکار سختی با مدعیان دارد و می‌دانیم شرایط آسانی در پیش نیست.

پاکدل در این مجمع، مهدی امینی و میترا نوری را به عنوان کارشناس خبره، مرضیه دهقانی را به عنوان خزانه‌دار، ابوالفضل خوشنویس و سیدحسن افتخاری را به عنوان نماینده هیئت‌های استانی، مریم رضاییان و مهرتاش شامی را نیز به عنوان نماینده باشگاه‌ها به عنوان اعضای هیئت رییسه به مجمع معرفی کرد اما در ادامه ابوالفضل خوشنویس و مهرتاش شاملی انصراف خود را اعلام کردند.

پیش از رای‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت رییسه، فرهادیان اعلام کرد که صلاحیت هومن فیروزی برای کاندیدایی نمایندگان باشگاه‌ها تایید شده و اسم وی به جمع نامزدها اضافه شد.

علیرضا پاکدل در خصوص معرفی نایب رییس هم گفت: سرپرست انتخاب خواهیم کرد و در مجمع بعدی فدراسیون رای‌گیری لازم برای انتخاب او انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha