رسانه‌ها با انعکاس خدمات دولت در جامعه امیدواری ایجاد کنند

سنندج- ایرنا- سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: رسانه‌ها با انعکاس خدمات دولت در بخش‌های مختلف، مردم را از اقدامات انجام شده مطلع و نسبت به آینده امیدوار کنند.

به گزارش ایرنا، آرام حیدری روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سنندج اظهار کرد: کارهایی که توسط دستگاه‌ها انجام می شود باید به اطلاع مردم برسد و رسانه ها در این رابطه وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

وی خبرگزاری ایرنا را صدای مردم و حامی دولت توصیف کرد و افزود: بیشتر خدمات دولت، به مردم منعکس نمی شود، در حالیکه کارهای زیادی در حوزه های مختلف از جمله ارتباطات انجام شده است.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان یادآور شد: دولت با وجود مشکلات اقتصادی و وضعیت بودجه، اقدامات خوبی انجام داده است یا در دست اجرا دارد، بنابراین حداقل اقدامات صورت گرفته نیز اگر منعکس شود، امیدواری را میان مردم ایجاد می کند.

حیدری کار رسانه ها را سنگین و البته ظریف و حساس عنوان کرد و ادامه داد: در حوزه ارتباطات نیز با وجود هزینه‌های زیاد، خدمات انجام شده آنچنان که باید، دیده نمی شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر برای احداث هر سایت تلفن همراه جدا از هزینه‌های غیرمتعارف (برق و جاده) سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه می شود که مردم کمتر از آن اطلاع دارند.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان یادآور شد: امروز بحث ارتباطات حتی در دورترین روستاها، نیاز اصلی مردم است و امکانات ایجاد شده در حوزه اینترنت و پوشش تلفن همراه در مناطق مختلف باید به اطلاع مردم برسد که البته خبرگزاری ایرنا در این زمینه همکاری خوبی با این اداره کل داشته است.

حیدری اشاره ای به وضعیت استان از لحاظ پوشش تلفن همراه و اینترنت داشت و گفت: در حال حاضر از هزار و ۳۱۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان، هزار و ۸۲ روستا به شبکه ملی اطلاعات دسترسی دارند.

وی اضافه کرد: هزار و ۳۰ روستا در کردستان دارای پوشش تلفن همراه و بیش از ۳۰۰ روستای استان فاقد پوشش تلفن همراه است که باید برطرف شود.

استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha