معاون فرماندار: نمونه‌برداری دانش‌آموزان مسموم پردیسی به آزمایشگاه ارسال شد

پردیس - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان پردیس گفت: از مسمومیت دانش‌آموزان پردیسی نمونه‌برداری و به آزمایشگاه‌های تخصصی ارسال شده که به محض دریافت نتیجه، اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، رضا کریمی صالح روز سه شنبه در حاشیه رسیدگی به دانش آموزان مسموم مدرسه خیام مسکن مهر پردیس به خبرنگاران گفت: دانش آموزان مسموم به موقع به بیمارستان منتقل شدند.

وی اظهار داشت: در پی وقوع حادثه مسمومیت خفیف دانش آموزان در مدرسه خیام واقع در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس عوامل امدادی و عوامل اورژانس به موقع در محل حاضر شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با اقدام به موقع عوامل امدادی در انتقال دانش آموزان به بیمارستان های الغدیر و شفا و رسیدگی پزشکان، حال عمومی دانش آموزان خوب است.

کریمی صالح اعلام کرد: فرماندار شهرستان از دبیرستان و دانش آموزان بستری شده در بیمارستان عیادت و دستور تشکیل کارگروهی برای رسیدگی ویژه به موضوع را صادر کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان پردیس گفت: اعضای این کار گروه متشکل از شبکه بهداشت و درمان، اورژانس و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان و در اولین اقدام از محل حادثه و برخی از دانش آموزان نمونه برداری شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس نیز در این باره به خبرنگاران گفت: در ساعات اولیه وقوع حادثه تیم های امدادی در مدرسه و بیمارستان تشکیل و هشدارموقعیت بحرانی اعلام شد.

دکتر سعید آسایی ادامه داد: تمام مراجعات به بیمارستان و مراکز درمانی برای ارائه خدمات به موقع تحت کنترل در آمد.

وی ضمن قدردانی از عوامل امدادی اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر ، خاطرنشان کرد: با حضور به موقع عوامل امدادی حال عمومی دانش آموزان خوب است و آسیب خاصی نداشتیم.

صبح امروز سه شنبه ۳۵ دانش آموز مقطع دوم دبیرستان مدرسه دخترانه خیام فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس بر اثر گازگرفتگی دچار مسمومیت و به مراکز درمانی منتقل شدند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha