اردوهای راهیان نور تضمین کننده پیشرفت و بقای گفتمان انقلاب اسلامی است

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: اردوهای راهیان تضمین کننده پیشرفت و بقای گفتمان انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی روز سه‌شنبه در آیین بازدید از اردوگاه شهید رحیم آنجفی، افزود: یکی از مهمترین اهداف اردوهای راهیان نور نهادینه سازی فرهنگ دفاع مقدس در جامعه و ارائه بسته‌های فرهنگی و پشتیبانی فکری به جوانان است و راهیان نور همچون یک فناوری و نرم افزار تحول آفرین عمل می کند و می تواند مسیر پیشرفت را به جوانان نشان دهد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: تامین محتوای معنوی و فرهنگی برای جوانان و نسل جدید در گام دوم انقلاب از ضرورت مهمی برخوردار است و یکی از ظرفیت های این مهم اردوهای راهیان نور است و سرمایه گذاری بر روی اردوهای راهیان نور تضمین کننده پیشرفت و بقای فرهنگ های ارزشی است.

سردار کریمی بیان کرد: فرهنگ دفاع مقدس کارخانه انسان سازی و دانشگاه بزرگ معرفت شناسی است و امروز این فرهنگ ارزشی هم باید پاسداری شود و هم به نسل های جدید و آینده منتقل شود و اردوهای راهیان نور بقا و تداوم فرهنگ دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه راهیان نور قرارگاه بزرگ جهاد تبیین است ، گفت: مظاهر مجاهدت ها و ایثارگری های ملت ایران در دفاع مقدس از طریق اردوهای راهیان نور باید به نسل جوان و نوجوان منتقل شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تاکید کرد: ظرفیت عظیم اردوهای راهیان نور باید برای تحقق جهاد تبیین پای کار بیاید و امروز با توجه به هجمه دشمنان در جنگ شناختی برای زیر سوال بردن ارزش‌ها و حماسه‌های هویت ساز اردوهای راهیان نور می‌تواند همچون کارگاه‌های تخصصی جهاد تبیین عمل کند.

سردار کریمی یادآوری کرد: خادمان شهدا و اردوگاه‌های استان مرکزی آمادگی کامل برای استقبال از کاروان‌های راهیان نور را دارند و همچنین یادمان پ‌های شهدا نیز پذیرای زائرین هستند و سپاه و بسیج تمام قد آماده خدمت رسانی به زائرین مناطق عملیاتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha