موسسات خلاق در نمایشگاه قرآن حضور یابند

تهران- ایرنا- موسسات خلاق و نوآور می‌توانند در بخش نوآوری قرآنی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شرکت کنند. 

به گزارش ایرنا از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه بخش نوآوری قرآنی سی امین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم روز شنبه سیزدهم اسفند از موسسات و مراکز خلاق، نوآور و دانش بنیان به منظور شرکت در بخش نوآوری قرآنی سی‌امین امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شرایط ویژه دعوت کرد.

مدیران موسسات و مراکز علاقه مند برای شرکت در این فراخوان به کاربرگ شرکت در بخش نوآوری قرآنی مراجعه کنند.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سوم اسفند در اختتامیه سی و نهمین دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت: کمتر از یک ماه دیگر نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم آغاز می‌شود و قرار است در این دوره از نمایشگاه نزدیک به ۵۰ درصد از لحاظ حجم، میزان محتوا و تنوع نسبت به سال گذشته رشد و پیشرفت داشته باشیم.

محمد مهدی عزیززاده قائم مقام معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز دوشنبه، ۲۴ بهمن گفت: سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ مصادف با هشتم یا نهم ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی (ره) تهران آغاز و به مدت دوهفته ادامه خواهد داشت.

رئیس دبیرخانه دائمی نمایشگاه بین‌المللی قرآن، شعار این نمایشگاه را می خوانمت اعلام کرد که اشاره به تداوم ارتباط و خواندن قرآن کریم دارد و افزود: بخش های مختلف نمایشگاه با محور اصلی خانواده طراحی شده و قسمت های مختلف آن کاملا مخاطب محور است. البته بخشی از نمایشگاه برای کودکان و نوجوانان به طور مجزا طراحی شده و قسمت ویژه ای برای دختران و بانوان با اولویت مخاطب و موضوع در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha