۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۱۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85041133
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

شانس تیم فوتبال امید سپیدرود برای صعود به لیگ دسته اول افزایش یافت

رشت - ایرنا - با توجه به میزبانی سپیدرود از مرحله نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ مناطق امیدهای کشور، شانس این تیم برای صعود به لیگ دسته اول کشور افزایش یافت.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز یکشنبه در خصوص میزبانی مرحله نهایی رقابت‌های لیگ امیدهای مناطق کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار کرد: با میزبانی باشگاه سپیدرود موافقت شده و این مسابقات از روز ۱۴ اسفندماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت آغاز می‌شود.

رادنی دیدار افزود: طبق اعلام رسمی فدراسیون فوتبال و با پیگیری‌های هیات فوتبال استان و باشگاه سپیدرود این میزبانی به تیم امید سپیدرود رشت واگذار شد.

وی ادامه داد: در این مرحله که به مدت ۶ روز برگزار می‌شود، تیم فوتبال امید سپیدرود رشت با تیم‌های نشاط ساری، دریای بابل و شموشک کردکوی همگروه است که این مسابقات به صورت دوره‌ای انجام و در نهایت تیم نخست به لیگ دسته اول کشور صعود خواهد کرد.

وی اضافه کرد: تیم فوتبال امید سپیدرود رشت در مرحله اول این رقابت‌ها نیز بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشت و با کسب سه پیروزی متوالی از مرحله اول این مسابقات صعود و به مرحله نهایی این دوره از رقابت‌ها راه یافت.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد: هم‌اینک فقط از گیلان تیم فوتبال امید ملوان بندرانزلی در رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور حضور دارد و در صورت صعود سپیدرود از مرحله نهایی، گیلان در لیگ دسته اول امیدهای کشور نیز نماینده خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: طی چند سال اخیر بازیکنان زیادی از تیم‌های پایه به خصوص از تیم امید سپیدرود رشت به فوتبال کشور معرفی و در سایر تیم‌ها حضور دارند و هم‌اینک نیز در ترکیب تیم بزرگسالان سپیدرود، چند بازیکن امید این باشگاه هم حضور دارند.

دیدار در خاتمه گفت: گرچه شرایط سرمایه‌گذاری در تیم‌های پایه سخت اما این امر بسیار مهم است چون این خود نوعی پشتوانه‌سازی محسوب می‌شود و مدیریت باشگاه کنونی سپیدرود نیز به سرمایه‌گذاری بر روی تیم‌های پایه به خصوص تیم امید سپیدرود معتقد است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha