۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۲۴
کد خبرنگار: 1258
کد خبر: 85040881
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه قرچک بر تقویت روحیه دینی برای مقابله با توطئه دشمنان تاکید کرد

قرچک - ایرنا - امام جمعه قرچک گفت: تقویت روحیه دینی و اعتقادی جامعه به ویژه نسل جوان، جهادی عظیم در مقابله با توطئه دشمن به ویژه جنگ ترکیبی آنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی روز یکشنبه در پنجاه و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی قرچک که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز جامعه اسلامی برای مقابله با توطئه دشمنان به ویژه جنگ ترکیبی جدیدی که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تدارک دیده اند، به تقویت هر چه بیشتر روحیه دینی و اعتقادی نیاز دارد.

وی افزود: حرکت در مسیر ارتقای اعتقادات دینی در بستر فضای مجازی و حقیقی، جهادی بزرگ محسوب می‌شود که در آن همه افراد جامعه وظیفه‌ای بر عهده دارند و باید نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشند.

امام جمعه قرچک با تبریک اعیاد شعبانیه خاطرنشان کرد: فرصت اعیاد شعبانیه و در پیش بودن ماه مبارک رمضان را برای تقویت باورهای دینی باید مغتنم شمرد و با برنامه ریزی مناسب برای جامعه و به ویژه نسل جوان، آگاهی‌های لازم را برای مقابله با توطئه‌های دشمنان و آشنایی با فرهنگ انتظار و مهدویت به آنان ارائه کرد.

اسماعیلی اضافه کرد: امروز کشور در شرایط حساسی قرار دارد و پای کار بودن ظرفیت تمام مجموعه‌ها و ادارات برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن لازم و ضروری است و همه نیروهای دلسوز نظام با ایجاد کارگروه‌های فرهنگی، به برپایی رویدادهایی همچون عهدواره سراسری چله مهدویت کمک کنند.

فرماندار قرچک نیز در این جلسه اظهار داشت: قرچک با برخورداری از جوانانی پرشور و انقلابی، مسیر مناسبی را برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی در پیش گرفته و برگزاری دومین دوره عهدواره چله مهدویت به میزبانی قرچک، فضا را برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی فراهم ساخته است.

علیرضا فاتحی‌نژاد افزود: شهرستان قرچک با توجه به سابقه دینی و اجرای موفق نخستین دوره از عهدواره چله مهدویت با استقبال از این رویداد فرهنگی و دینی آمادگی برای میزبانی دومین دوره از عهدواره را اعلام داشت که این فرصت برای ترویج فرهنگ مهدویت، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی بر لزوم توجه به تولید محتوای فرهنگی در بستر فضای مجازی تاکید و خاطرنشان کرد: امروز برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن باید از همه ابزارهای موجود به درستی بهره برد، دشمن تمرکز خود را به فضای مجازی معطوف داشته از این رو باید در این فضا محتوای مناسبی را تهیه و در دسترس عموم مردم به ویژه جوانان قرار داد.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha