فضای توئیترفارسی در ایام جشنواره دو قطبی و پیرامون موضوعهایی همچون تحریم، داوریها، حضور تماشاگران و اختتامیه برجسته و بحث برانگیز بوده است. از سوی دیگر، انتشار ۵۲ هزار توئیت از سوی ۲۵ هزار کاربر بیش از هر چیز به رونق جشنواره فیلم فجر در توئیتر اشاره دارد، هرچند که محتوای انتقادی داشته باشد.
تهران- ایرنا- گروه دادهکاوی ایرنا با هدف تحلیل کمی و کیفی موج مجازی شکل گرفته پیرامون جشنواره فیلم فجر، به بررسی نظرهای کاربران در بستر توئیترفارسی در بازه زمانی ۱۰ تا ۲۳ بهمن پرداخت.
نظر شما