۶ بازیکن نوجوان کرمانشاهی به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شدند

کرمانشاه - ایرنا - رییس هیات والیبال استان کرمانشاه گفت: ۶ بازیکن از این استان به اردوی تیم ملی نوجوانان جهت مسابقات جهانی آرژانتین دعوت شدند.

«فرهمند سال‌افزون» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: «محمد وکیلی» سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران ۴۶ بازیکن را از سراسر کشور به این اردو دعوت کرده است که نفرات در ۲ گروه تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری خواهند کرد.

وی اضافه کرد: «محمدمانی علیخانی»، « دانیال کسعلی»، «محمد پارسا نیازی»، « آرتین محمدی»، «علی طاهری» و «محمدمهدی نوروزی» بازیکنان کرمانشاهی دعوت شده به این اردو هستند.

رییس هیات والیبال استان کرمانشاه یادآور شد: مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر ۱۹ سال پسر جهان از ۱۳ تا ۲۲ مرداد به میزبانی آرژانتین برگزار می‌شود.

سال‌افزون اضافه کرد: این رقابت‌ها با حضور ۲۰ تیم برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران با کسب مقام نایب قهرمانی آسیا در سال ۱۴۰۱، سهمیه حضور در این مسابقات را به دست آورده است.

وی افزود: نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان پسر ایران برای حضور شایسته در این رقابت‌ها از ۱۷ اسفندماه آغاز می‌شود و تا ۲۱ اسفند ادامه خواهد داشت که روز یکشنبه ۱۸ اسفند ماه بازیکنان دعوت شده باید خود را به اردو تیم ملی معرفی کنند.

سال‌افزون همچنین گفت: امسال همچنین سه نوجوان دختر این استان نیز به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شده اند.

به گزارش ایرنا، هم اینک حدود پنج هزار نفر ورزشکار بیمه شده در استان کرمانشاه در رشته والیبال فعالیت دارند که از این تعداد حدود ۲ هزار نفر را بانوان تشکیل می دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha