۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۳۲
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85039274
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هر ضربه دشمن را با ۱۰ ضربه پاسخ خواهیم داد

۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۳۲
کد خبر: 85039274
هر ضربه دشمن را با ۱۰ ضربه پاسخ خواهیم داد

اصفهان - ایرنا - امام جمعه موقت اصفهان گفت: آمریکا و دیگر دشمنان می خواهند ارباب باشند اما ما مقتدرانه در مقابل آنها ایستاده ایم و هر ضربه آنان را با ١٠ ضربه پاسخ خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه در محل مصلی اصفهان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جلسه خبرگان رهبری افزود: ناامیدی نباید در دل مردم ایجاد شود اگر چه مشکلات وجود دارد و وظیفه مسوولان است که در راستای حل مشکلات نهایت تلاش خود را بکنند.

وی ادامه داد: این ملت حق زیادی به گردن ما دارد و باید به این ملت کمک و مشکلاتشان را رفع کرد.

امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: در سال های گذشته کشور در عرصه های مختلف نظامی، دانش بنیان پیشرفت داشته است. هفته ای نیست که رسانه ها در مورد این دستاوردها خبر ندهند و همین نتایج چشم آمریکا و صهیونیست‌ها را کور کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین میردامادی با اشاره به پیشرفت های موشکی ایران و اذعان دشمنان و صهیونیست‌ها به این دستاوردها اظهار داشت: هر ابرقدرتی و هر دشمنی بخواهد کشورمان رو نگاه چپ بکند آن را به تپه ای خاک تبدیل خواهیم کرد.

وی افزود: کسانی که خداوند را شاهد ناظر اعمال خود قرار می‌دهد بهشت در انتظارشان خواهد بود و کسانی که جهنم را زیر سوال می برند و می گویند این سخنان روحانیون است جهنم برای آنها مهیا شده است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سخنان بزرگان تصریح کرد: نعمت خلقت از همه بالاتر است و پس از آن نعمت هدایت قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین میردامادی اظهار داشت: رحمت، وحدت، به داد فقرا رسیدن و تعاون از جمله تاکیدات رهبر معظم انقلاب در سخنان ایشان در خصوص بعثت در هفته اخیر بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha