وزیر ارتباطات: دولت سیزدهم با تمام توان در خدمت جوانان و نخبگان است

کرمانشاه - ایرنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت سیزدهم با تمام توان و ظرفیت در همه عرصه‌ها در خدمت جوانان و نخبگان است.

به گزارش ایرنا، «عیسی زارع‌پور» روز پنجشنبه در آیین افتتاح کارخانه کاغذ معدنی خسروی شهرستان اسلام آبادغرب در کرمانشاه افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیر خود تنها راه حل رفع مشکلات معیشت و اقتصاد کشور را رشد اقتصادی بیان فرمودند دولت نیز در این زمینه آماده ارائه همه ظرفیت های خود به جوانان و نخبگان کشور است.

وی با بیان اینکه رشد اقتصادی هشت درصدی هدف دولت سیزدهم است افزود: بر اساس رهنمودهای رهبری برای تحقق این امر باید به افزایش تولید دست پیدا کرد و برای محقق کردن آن هم به افزایش سرمایه گذاری و بهره‌وری در کشور نیاز است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: فرمایشات جامع و دقیق رهبر معظم انقلاب به ویژه در بحث بهبود فضای کسب و کار و عدم رقابت با بخش خصوصی همواره باید چراغ راهنمای مسوولان نظام باشد.

زارع‌پور یادآور شد: در همین راستا باید همه مردم و مسوولان تمام تلاش خود را بکار گیرند تا هر مانعی که پیش روی تولید است برداشته شود تا نخبگان بخش خصوصی قادر باشند نسبت به افزایش تولید حرکت کنند و علاوه بر تامین نیازهای کشور حتی وارد بحث صادرات نیز شوند.

استاندار کرمانشاه نیز در این مراسم با بیان اهمیت مقوله تولید در کشور اظهار کرد: تلاش این است از همه استعدادها و ظرفیت استان برای تحرک، پویایی و اثرگذاری در جامعه استفاده کرد.

وزیر ارتباطات: دولت سیزدهم با تمام توان در خدمت جوانان و نخبگان است

«محمدطیب صحرایی» افزود: در همین راستا با تلاش جمعی در نقطه نقطه استان تولید بیشتر و اثرگذارتر را دنبال خواهیم کرد تا شاهد اشتغال پایدار و کاهش بیکاری را شاهد باشیم.

به گزارش ایرنا؛ اسلام‌آبادغرب با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۰۰ کیلومتری کرمانشاه واقع شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز پنجشنبه در سفری ۲ روزه وارد استان کرمانشاه شد. وی ابتدا با حضور در گلزار شهدای کرمانشاه به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد و سپس طرح گازرسانی به شهر ریجاب و کارخانه کاغذ سنگی اسلام آباد غرب را افتتاح و همچنین از چند روستای این شهرستان نیز بازدید کرد و عصر امروز در جلسه شورای اداری حضور می یابد.

زارع‌پور فردا جمعه و در دومین روز از سفر خود عازم شرق استان می شود و طرح افزایش ظرفیت پست برق شهرستان کنگاور را افتتاح می کند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha