۴ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۰۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85038233
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور تیم‌های با پشتوانه، نقطه قوت لیگ برتر والیبال ساحلی است

بوشهر-ایرنا- نایب رئیس کمیته والیبال ساحلی فدراسیون والیبال گفت: نقطه قوت لیگ برتر والیبال ساحلی امسال حضور باشگاه‌های دارای پشتوانه است که این مهم به رونق والیبال ساحلی کشور کمک خوبی می کند.

نادر انصاری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: برای نمونه در لیگ امسال تیم پارس جنوبی، تیمی نوظهور است که پس از فعالیت در رشته فوتبال در رشته والیبال ساحلی نیز فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی بیان کرد: تیم‌های شهداب یزد، پیکان دیر، سنگ آهن بافق از دیگر تیم‌های دارای پشتوانه هستند که حضور آنها در لیگ برتر نویدبخش رونق این رشته در کشور است.

نایب رئیس کمیته والیبال ساحلی فدراسیون والیبال ادامه داد: پارس جنوبی به عنوان تیمی نوظهور زمین اختصاصی در رشته فوتبال ساحلی دارد که انتظار است این باشگاه برای رشته والیبال ساحلی نیز زمین اختصاصی راه اندازی کند.

وی اظهار کرد: استان بوشهر هم اکنون نیز از ظرفیت میزبانی رقابت‌های بین المللی رشته والیبال ساحلی برخوردار است که امید است با پشتوانه باشگاه پارس جنوبی و هیات والیبال استان بوشهر برای راه اندازی مجموعه اختصاص شرایط بهتری برای میزبانی رویدادهای بین المللی در بوشهر مهیا شود.

انصاری ادامه داد: هیات والیبال استان بوشهر از هیات های نادر کشور است که بخوبی در رشته والیبال ساحلی تلاش می کند و سرمایه گذاری خوبی در این بخش داشته است.

وی گفت: شاید به تعداد انگشتان یک دست شاهد فعالیت هیات های والیبال در بخش ساحلی هستیم که با این حال این رویکرد ارزشمند برای حمایت موثر از رشته والیبال ساحلی مایه خرسندی است.

انصاری اظهار کرد: مجموع این حمایت ها منجر به تشکیل تیم ملی قوی در رشته والیبال ساحلی است که باید بیش از پیش شاهد چنین حمایت‎‌هایی باشیم.

وی افزود: با بازیکنانی که از دل لیگ برتر بیرون کشیده می‌شوند تیم ملی والیبال ساحلی تشکیل و روانه مسابقات بین المللی می‎شود.

نایب رئیس کمیته والیبال ساحلی فدراسیون والیبال عنوان کرد: امسال برای سومین دوره است که لیگ برتر والیبال ساحلی برگزار می‎شود که غالب تیم‌های شرکت کننده ساحلی هستند اما با این حال استان‌هایی مانند یزد نیز فاقد زمین ساحلی هستند که با این حال بخوبی در رشته والیبال ساحلی فعال شدند.

وی ادامه داد: شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال ساحلی در بوشهر بسیار خوب است که عمده دلیل آن وجود ماسه با کیفیت است.

انصاری افزود: ماسه با کیفیت یکی از ابزارها و تجهیزات مهم برای والیبال ساحلی است چراکه علاوه بر آسیب‌زا نبودن منجر به بالا بردن سطح رقابت‌ها می‎شود.

وی یادآور شد: مسابقات لیگ برتر والیبال ساحلی کشور از بهمن ماه آغاز شده و تا تیرماه ادامه پیدا می‌کند.

انصاری عنوان کرد: در پایان ۱۳ هفته رقابت در مرحله رفت و برگشت هشت تیم به مرحله نهایی صعود می‌کنند که در تیرماه مرحله پایانی به میزبانی یکی از استان‌های شرکت کننده برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha