طرح گازرسانی به شهر ریجاب کرمانشاه با حضور وزیر ارتباطات افتتاح شد

کرمانشاه - ایرنا - طرح گازرسانی به شهر ریجاب در استان کرمانشاه روز پنجشنبه با حضور «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و نماینده دولت، استاندار کرمانشاه و نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش ایرنا؛ سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه در آیین افتتاح این طرح، اظهار کرد: برای گازرسانی به شهر ریجاب و ۲۷ روستای شهرستان دالاهو بیش از ۶۴۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

«ناصر حسینی» افزود: با افتتاح این طرح ۲ هزار و ۲۰۰ خانوار ساکن در این شهر و ۲۷ روستای شهرستان دالاهو با ۱۷۵ کیلومتر شبکه گذاری و احداث پنج ایستگاه تقلیل فشار از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی یادآور شد: شهرستان دالاهو ۱۳۰ روستای قابل گازرسانی دارد که ۷۵ روستا معادل ۴۱/۷ درصد آنها گازدار و ۵۴ روستا نیز در دست اجراست که پس از گازدار شدن روستاهای در دست اجرا، سال آینده پرونده گازرسانی به این شهرستان بسته خواهد شد.

حسینی افزود: در دهه فجر امسال در مجموع یک شهر، ۱۴۹ روستا و ۱۸۹ واحد تولیدی و صنعتی با ۲۸۰ میلیارد تومان در استان کرمانشاه مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، هم اینک ۹۹.۵ درصد از جمعیت شهری و ۹۰ درصد از جمعیت روستایی بالای ۲۰ خانوار استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

«عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح پنجشنبه در بدو ورود به استان کرمانشاه با حضور در گلزار شهدای کرمانشاه به مقام شامخ شهیدان این استان ادای احترام کرد.

زارع‌پور صبح امروز پنجشنبه در سفری ۲ روزه وارد استان کرمانشاه شد. افتتاح کارخانه کاغذ سنگی اسلام آباد غرب و بازدید از روستای سابان این شهرستان و حضور در جلسه شورای اداری از جمله برنامه های روز اول سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان کرمانشاه است.

زارع‌پور فردا جمعه و در دومین روز از سفر خود عازم شرق استان می شود و طرح افزایش ظرفیت پست برق شهرستان کنگاور را افتتاح می کند.

طرح گازرسانی به شهر ریجاب کرمانشاه با حضور وزیر ارتباطات افتتاح شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha