استاندار سمنان: ۷۸ واحد صنعتی کامل راکد به چرخه تولید بازگشت

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت:  ۷۸ واحد تولیدی صنعتی ۱۰۰ درصد راکد با ایجاد بالغ بر ۲ هزار فرصت شغلی جدید با همراهی بخش خصوصی و بانکهای عامل استان بازفعال شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز چهارشنبه در نشست کمیسیون هماهنگی بانک های استان سمنان افزود: رشد ۳۵ درصدی منابع بانکی استان، نشان از همکاری واحدهای تولیدی و صنعتی با بانکهای عامل استان دارد.

وی، کسب رتبه برتر استان سمنان در پرداخت تسهیلات در سطح کشور را از دیگر اقداماتی دانست که با همراهی و همکاری بانک های عامل استان محقق شد و افزود: واحدهای بازفعال شده در آینده بیش از پیش مراودات مالی خود را با بانکهای عامل استان تقویت کنند.

استاندار سمنان ابراز داشت: در سال ۱۴۰۲، جلسه مشترک‌ اتاق بازرگانی و شورای هماهنگی بانک های استان در راستای تقویت و ارتباط دوجانبه واحدهای تولیدی و صنعتی و بانکهای عامل برگزار خواهد شد.

هاشمی ادامه داد:بانکهای عامل استان با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال و مسافرت های نوروزی، با تعیین شعبه های کشیک، در آماده باش کامل باشند و دستگاه های خودپرداز برای تامین وجه نقدی تقویت شود.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه بانکهای عامل در تقویت فعالیت شرکت های دانش بنیان‌با توجه به شعار سال همراهی و همکاری بسیار خوبی داشتند، تاکید کرد: در بحث تسهیلات تبصره ۱۶، بانکهای عامل استان تا پایان سال نسبت به تعیین تکلیف پرونده ها و پرداخت تسهیلات به واحد های متقاضی، اقدام کنند.

صنایع استان سمنان با سرمایه گذاری ۱۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی برای ۵۸ هزار نفر اشتغالزایی داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha