برخی از محلات شهر کرمانشاه روز چهارشنبه با افت فشار و یا قطعی آب مواجه می‌شوند

کرمانشاه- ایرنا- روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اعلام کرد: برخی از محلات شهر کرمانشاه در روز چهارشنبه سوم اسفند ماه به دلیل تعمیرات به مدت ۶ ساعت با افت فشار و یا قطعی آب مواجه خواهند شد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، براساس این اطلاعیه، مشترکین آبفا منطقه یک در محدوده محله‌های نقلیه، خیام، بهار، سعدی، بلوار قصرشیرین، تپه پایانه، میدان جمهوری، ۱۴ متری امام خمینی، شهرک سعدی غربی، کمربندی (سمت بیمارستان سینا) به علت انجام عملیات اتصال (رینگ) خط ۶۰۰ فولادی به مخزن جمهوری(خط انتقال مخزن چمن به مخزن جمهوری) واقع در داخل محوطه مخزن جمهوری، در فردا (چهارشنبه) از ساعت ۱۲ تا ۱۸ با افت فشار و یا قطعی آب مواجه خواهند بود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: از شهروندان ساکن در محله‌های مذکور می‌خواهیم با مدیریت در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری، همکاری لازم را با شرکت آبفا داشته باشند و پرسنل این شرکت را در مسیر خدمت رسانی مطلوب یاری کنند.

به گزارش ایرنا، سامانه تلفنی ۱۲۲ حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، به صورت ۲۴ ساعت پاسخگوی مشترکین شرکت آبفا خواهد بود.

شهر کرمانشاه با داشتن هشت منطقه شهری بیش از نیمی از جمعیت استان را در خود جای داده است.

استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه ۳۷۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار مشترک مربوط به کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha