۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۱۵
کد خبرنگار: 1207
کد خبر: 85035389
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عقب‌نشینی رئیس؛ استعفا ندادم، شطرنج را به ساحل آرامش رساندم

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون شطرنج با تکذیب استعفای خود گفت: متنی در گروه هیئت‌های استانی گذاشتم که این متن برای کسب تکلیف بود نه استعفا.

به گزارش ایرنا،حسن تامینی رییس فدراسیون شطرنج روز گذشته با انتشار متنی در فضای مجازی عملا استعفای خود را اعلام کرد. این متن در گروه هیات‌های استانی شطرنج منتشر شده بود و رسانه‌ها از آن به عنوان پایان مدیریتی نماینده سابق مجلس در فدراسیون شطرنج یاد کردند. اما رییس فدراسیون نظر متفاوتی نسبت به متن منتشر شده دارد.

رییس فدراسیون شطرنج در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه متن نوشته شده دلیلی بر استعفا از ریاست نیست، اظهار داشت: این متن یک کسب اجازه از روسای هیات‌ها بود. متن را در گروه هیئت‌های استانی منتشر کردم اما برخی از آن برداشت اسعفا داشتند. متن برای این در گروه منتشر شد که نظر آنان درباره ادامه خدمت یا رفتنم از فدراسیون جویا شوم. اگر دوستان تشخیص بر رفتنم دهند حتما این کار می‌کنم اما اگر تکلیف بر ماندن باشد در خدمت رشته شطرنج خواهم بود.

وی ادامه داد: در حدود ۲۰ ماه است که به فدراسیون شطرنج آمدم و شرایط را به سمت آرامش بردم. اکنون فدراسیون بدهی خاصی ندارد و به یک آرامش نسبی رسیده است. چند تورنمنت بین‌المللی در یک ماه گذشته برگزار کردیم و برنامه‌ها بر روال سابق در جریان است.

تامینی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود بدهی ارزی فدراسیون ۷۰ هزار دلار است، گفت: بدهی فدراسیون‌ها به فدراسیون بین‌المللی همواره وجود دارد و ما نیز زمانی که مسابقات برگزار می‌کنیم یکسری بدهی‌ها ایجاد خواهد شد. تمام بدهی‌های معوقه فدراسیون در بخش ارزی پرداخت شده و بدهی های ارزی دیگر نیز در ادامه پرداخت خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha