رویای قرعه‌کشی پراید و زیان ۹۲ میلیون ریالی یک شهروند در جنوب کرمان

جیرفت- ایرنا- بازهم فریب خوردن با وعده های برنده شدن در قرعه کشی کار دست یک شهروند داد و این بار یک شهروند اهل رودبارجنوب برای رسیدن به رویای صاحب پراید شدن ٩٢ میلیون ریال را از دست داد که پلیس کلاهبردار را دستگیر کرد تا امیدی برای بازپس گیری پولش داشته باشد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب روز دوشنبه در این مورد گفت: عامل برداشت بیش از ۹۲ میلیون ریال از حساب یک شهروند به بهانه برنده شدن خودرو پراید شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ ناصر کوهستانی اظهار داشت: کلاهبردار در یک مرحله به بهانه تشکیل مدارک و در مرحله دیگر نیز به بهانه امور وکالت و درخواست هزینه پارکینگ در مجموع ۹۲ میلیون ریال از این شهروند دریافت می کند اما دیگر پاسخگوی تماس های بعدی نبوده است.

وی افزود: با اقدامات تخصصی پلیس فتا در این شهرستان مشخص شد عامل این کلاهبرداری اهل تهران است که به این شیوه از این شهروند با ترفند برنده شدن در قرعه کشی خودرو کلاهبرداری کرده است که در ادامه این متهم شناسایی و دستگیر شد.

این اتفاقات در حالی است که بارها پلیس و دستگاه قضایی در مورد پیام های برنده شدن از طرف اشخاص ناشناس با ادعاهای مختلف هشدار داده‌اند.

شهرستان رودبارجنوب در ۳۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha