تابهحال برایتان پیش آمده است که در یک فروشگاه اینترنتی عضو شده باشید و پس از مدتی، از طرف آن برای شما پیامکی آمده که نام شما در آن باشد؟ شاید کمی تعجب کرده باشید اما با آن فروشگاه تعامل برقرار کردهاید. دلیل برقراری این تعامل هم این است که در پیامک نام شما آمده است و احتمالاً احساس کردهاید که پیامک صرفاً برای شما ارسال شده است. واقعیت این است که چنین پیامکهایی به سادگی ارسال میشوند و ارسال آنها بهصورت تکی نیست. اگر میخواهید از چنین قابلیتی استفاده کنید، تنها چیزی که نیاز دارید یک پنل پیامک است که در این مطلب به بررسی کامل آن میپردازیم.
استفاده از پیامک شخصی سازی شده
تعامل همان چیزی است که برای کسبوکارها اهمیت زیادی دارد! درواقع تعامل کاربران اولین نقطه برای جلب نظر آنهاست تا در نهایت بتوانید نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.
تا زمانی که کاربر در بخش پیامک، محتوای شما را نخواند هیچ اقدامی انجام نمیدهد. جالب این است که بسیاری از ما توجهی به محتوای پیامک نمیکنیم، آن را نادیده میگیریم و حتی پاک میکنیم.
حالا اگر در ابتدای پیامک نام شما آمده باشد، احتمال آنکه پیامک را باز کنید زیاد است. در این صورت اگر پیامک را باز کنید، به محتوای آن هم دقت میکنید. اگر محتوای آن جذاب باشد، احتمالاً وارد سایت میشوید و بعید نیست که اقدامی که از شما خواسته شده را انجام دهید.
تمام این مسائل درواقع تنها با شخصی سازی پیامک انجام میشود که البته کار سختی هم نیست! در نگاه اول شاید فکر کنید که این پیامکها بهصورت تکی ارسال شدهاند اما واقعیت این است که هزاران کاربر به همین شکل پیامک را دریافت کردهاید. این موضوع از مهمترین قابلیتهای پنل پیامکی است که شما به راحتی میتوانید با خرید پنل اس ام اس این کار را انجام دهید. البته مزایای ارسال پیامک شخصی سازی شده فقط همین موارد نیست و ما در بخش بعدی به بررسی کاملتر مزایای آن میپردازیم.
مزایای استفاده از پیامک شخصی سازی شده
اگر قصد استفاده از پیامک شخصی سازی شده را دارید یا تردید دارید که از آن استفاده کنید یا نه، بهتر است اول با مزایای آن آشنا شوید. در این بخش میخواهیم مهمترین مسائلی که با شخصیسازی پیامک به دست میآورید را بررسی کنیم تا ببینید که اصلاً ارزش استفاده را دارد یا نه. مهمترین مزایای آن عبارتند از:
ایجاد تعامل جذاب با مشتریان
یکی از مسائلی که باعث شده تا افراد به پیامکهای تبلیغاتی توجه نکنند، این است که معمولاً الگوی همه آنها یکسان است. در سالهای اخیر در بخش بازاریابی پیامکی کمتر خلاقیتی دیده میشد و همین مسئله باعث شد تا بسیاری از ما به پیامکهای تبلیغاتی توجه نکنیم. درواقع دیدگاه ما نسبت به آن منفی شده است و به همین دلیل اصلاً رغبتی برای خواندن آن نداریم. حالا اگر الگوی آن عوض شود و خلاقیت بیشتری به کار برود، احتمالاً بتواند مشتریان را قانع کند تا از شما خرید کنند. شخصی سازی پیامک یکی از کارهایی است که میتوانید برای افزایش نرخ تعامل از آن استفاده کنید.
برقراری تماس با مشتریان غیرفعال
یکی دیگر از مزایایی که ارسال پیامک شخصی سازی شده برای شما خواهد داشت، برقراری تماس با مشتریان غیرفعال است. گاهی اوقات مشتریان به دلیل تکراری بودن محتوای پیامک شما اصلاً آن را ندیدهاند و همین مسئله باعث شده تا مشتری به یک مشتری غیرفعال از دیدگاه بازاریابی تبدیل شود. حالا اگر شما بیایید نام مشتری را در ابتدای پیامک صدا کنید، مشتری کنجکاو میشود که ببیند محتوای آن دقیقاً چه چیزی است. پیامک را باز میکند و اگر بازاریابی پیامکی در بخش بعدی پیامک به خوبی انجام شده باشد، شانس این را دارید که با شما تماس گرفته شود یا وارد سایت شما شوند.
عضویت VIP برای مشتریان وفادار
در هر کسبوکاری مشتریانی وجود دارند که از شما خرید میکنند. درواقع چنین مشتریان همیشه در حال خرید از شما هستند یا حداقل تعامل خوبی با شما دارند. این مشتریان در دسته مشتریان وفادار، خاص یا هر چیز دیگری که آنها را مینامید قرار میگیرند. احتمالاً بخواهید برای آنها پیامکهای جداگانه ارسال کنید و آنها را به خرید یا انجام کاری دعوت کنید. در برخی کسبوکارها تعداد چنین مشتریانی کم نیست و باز هم نمیتوانید بهصورت دستی پیامک ارسال کنید.
با کمک شخصی سازی پیامک که از طریق پنل های پیامکی قابل انجام است میتوانید برای آنها پیامک ارسال کنید و پیشنهادات خوبی ارائه دهید.
برای استفاده از این امکان کافیست وبسرویس ملی پیامک را داشته باشید.
بهبود رفتار مشتریان
رفتار مشتریان بستگی به رفتار شما دارد و اگر به خوبی با آنها رفتار نکنید، قطعاً رفتار خوبی هم از سمت آنها نخواهید دید. حالا اگر کسبوکارتان نیازهای مشتری را به خوبی شناخته باشد، پیشنهادهای خوبی ارائه کند که بتواند نیاز آنها را رفع کند به راحتی میتوانید رفتار مشتریان را بهبود ببخشید. اما برای آنکه مشتری پیشنهادات شما را ببیند، نیاز است که به نحوی نظر آنها را جلب کنید و ارسال پیامک شخصی سازی شده یکی از بهترین راهکارها است. بررسی رفتار مشتریان و در نهایت شخصی سازی پیامک متناسب با آن میتواند تاثیر بسیار زیادی روی تعامل مشتریان شما داشته باشد.
آمارگیری و گزارشها
یکی دیگر از مهمترین مزایای پنل پیامکی در بخش پیامک شخصی سازی شده این است که شما میتوانید آمار و گزارشهای خوبی دریافت کنید. در چنین شرایطی میتوانید پیامک را چندبار تغییر دهید و ببینید که کدامیک توانسته بازخورد خوبی ایجاد کند. سپس همان روند را ادامه دهید تا زمانی که حس کنید بازخورد مجدداً کم شده است. پس گزارشهای دقیق و لحظهای پنل پیامک کمک بسیار زیادی به شما میکند تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.
عدم نیاز به پرداخت هزینه اضافی
برای ارسال پیامک شخصی سازی شده نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیست! درواقع شما تنها هزینه پیامک را پرداخت میکنید و شخصی سازی آن اصلاً تاثیری روی هزینه آن ندارد. درواقع امکان ارسال پیامک شخصی سازی شده یکی از امکانات پنل پیامکی است که در اختیار افراد مختلف قرار دارد.
همانطور که گفتیم اگر قصد ارسال پیامک شخصی سازی شده را داشته باشید، باید یک پنل پیامکی تهیه کنید. با تهیه پنل پیامک کافیست محتوای آن را شخصیسازی کنید و اطلاعاتی را که از کاربران میخواهید داخل محتوا قرار دهید. با این کار همه چیز بهصورت خودکار انجام میشود و پیامک موردنظر ارسال میگردد.
البته برای آنکه بتوانید پیامک شخصی سازی شده ارسال کنید باید اول اطلاعات خصوصی را به نحوی از کاربران دریافت کنید. میتوانید از فرم خبرنامه سایت استفاده کنید یا اطلاعات کاربران عضو شده را در پنل پیامکی قرار دهید. تنها سختی کار همین است و پس از آن میتوانید برای همیشه چنین پیامکهایی به کاربران بفرستید.
اگر قصد خرید پنل پیامکی با قیمت مناسب را دارید، ملی پیامک میتواند یکی از بهترین گزینهها برای شما باشد. در ملی پیامک پنل های پیامکی مختلفی ارائه شده است که متناسب با نیاز و امکاناتی که میخواهید میتوانید یکی را خریداری کنید.
پس از آن احراز هویت شما سریعاً انجام میشود و در کمتر از چند دقیقه پنل پیامکی را تحویل میگیرید. همچنین شما میتوانید پنل پیامکی را به سایت خود متصل کنید تا کارها بهصورت خودکار انجام شود.
در ملی پیامک امکان خرید خط اختصاصی هم وجود دارد و میتوانید از خط اختصاصی برای دریافت پیامک از طرف کاربران هم استفاده کنید و تعامل دو طرفه بسازید. برای مشاهده سایر امکانات ملی پیامک همین حالا به آدرس https://www.melipayamak.com/ مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید.
*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.
نظر شما