۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۴۲
کد خبر: 85034717
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرفاوی: بی‌شک صعود به جام جهانی جوانان اهمیت زیادی دارد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم جوانان ایران گفت: صعود به بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تورنمنت فوتبالی جوانان می‌تواند پیامدهای خوبی را برای فوتبال ایران به همراه داشته باشد و در نتیجه رفتن به جام جهانی برای‌مان خیلی اهمیت دارد.

به گزارش یکشنبه‌شب ایرنا، صمد مرفاوی پس از ملاقات با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت تیم جوانان ایران در آستانه جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا اظهار داشت: نشست خوبی را با رئیس فدراسیون برگزار کردیم. به او هم گفتیم شرایط فنی تیم خوب است و مقداری به بالا بردن روحیه تیمی نیاز است.

وی افزود: اردو را به خوبی برگزار می‌کنیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان شرایط خوبی دارند و برای مسابقات سنگین جام ملت‌ها آماده می‌شویم. امیدوارم در بازی‌های زیر ۲۰ سال آسیا بتوانیم بازی‌های خوبی را انجام دهیم و مردم را خوشحال کنیم و فوتبال ایران را سرافراز نگه داریم.

وی اضافه کرد: صعود تیم جوانان به بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تورنمنت فوتبالی جوانان می‌تواند پیامدهای خوبی را برای فوتبال ایران به همراه داشته باشد و رفتن به جام جهانی برایمان خیلی اهمیت دارد.

سرمربی جوانان ایران خاطرنشان کرد: خوشبختانه پرواز چارتر تیم ملی جوانان مورد موافقت قرار گرفت. این اتفاق خیلی خوبی است چون اگر پرواز مستقیم به محل برگزاری بازی‌ها در فرغانه ازبکستان نداشتیم، حداقل ۲۸ ساعت در هواپیماهای مختلف سفر و ترانزیت داشتیم که این مورد حل شد و با مساعدت صورت گرفته مستقیم به ازبکستان می‌رویم.

مرفاوی افزود: همانطور که مهدی تاج هم در جلسه گفتند نیاز به افزایش روحیه و مسائل روانی تیم است که قول‌های مساعدی در این زمینه داده شد. امیدوارم ما هم در ازبکستان بتوانیم به خوبی عمل کنیم و با وحدت کامل به نتایج دلخواه برسیم.

تیم فوتبال جوانان ایران در فاصله ۱۰ روز مانده به نخستین بازی خود در رقابت‌های جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا تمرینات خود را در مرکز ملی فوتبال پیگیری می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha